Revista Presei CNA, 31 Ianuarie 2011

31.01.2011


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

CNA : Celebrităţile ÅŸi medicii nu pot să apară în publicitatea TV pentru alimente adresată minorilor
Sursa : Mediafax.ro
Gândul

CNA : Celebrităţile ÅŸi medicii nu pot să apară în publicitatea TV pentru alimente adresată minorilor

Celebrităţile, personalităţile sau medicii nu pot apărea în publicitatea pentru alimente adresată minorilor, respectiv în reclamele difuzate într-un program cu o audienţă formată din minim 50% copii în vârstă sub 12 ani, potrivit unei modificări a Codului audiovizualului, votată joi de membrii CNA. Citeşte tot articolul


Bătaie mare pe meciurile din Liga I
Iulia Bunea
Adevărul

Licitaţia pentru campionatul intern va fi unul dintre cele mai importante evenimente din an pentru companiile de cablu şi pentru televiziunile româneşti. Mitică Dragomir, şeful Ligii Profesioniste de Fotbal, se aşteaptă ca licitaţia să înceapă de la circa 36 de milioane de euro pe an pentru drepturile de difuzare a meciurilor din Liga I. Citeşte tot articolul


B1 TV pregătește o emisiune de tip tabloid
PetriÅŸor Obae
Paginademedia.ro

Odată cu relansarea B1 TV se întețește lupta și pe segmentul emisiunilor tabloide.

Din informațiile paginademedia.ro, în noua grilă B1 TV va figura și un astfel de program, pentru care este în discuții cu ziarul Cancan. Citeşte tot articolul


Pe scurt : Adelin Petrisor - angajat permanent la TVR. Vlad Popa - director executiv InternetCorp. RCS relanseaza Digi Film
de V.O. _HotNews.ro

Jurnalistul Adelin Petrisor a devenit de saptamana aceasta angajat permanent al Televiziunii publice. CiteÅŸte tot articolul


Ungaria nu scapă de problema legii presei
Autor:Christoph Hasselbach/ Maria Pascu
Redactor : Rodica Binder
www.dw-world.de

Dacă modificările propuse de executivul ungar nu vor fi suficiente, Comisia Europeană poate demara un proces de penalizare a Ungariei pentru încălcarea Tratatului European. Citeşte tot articolul


• OPINII

Top 5 propagandiÅŸti TV
Grigore Cartianu
Adevărul

De ceva timp, când deschid televizorul pe cele două posturi de ştiri & propagandă, am senzaţia că mă aflu pe vremea lui Ceauşescu.

Totul într-o direcÅ£ie. Totul pentru front, totul pentru victorie ! CiteÅŸte tot articolul


Presa încălecată
Petre Barbu
Adevărul

Subordonarea sălbatică a politicilor editoriale de către interesele comerciale striveşte credibilitatea presei.

Oamenii care muncesc în mass-media din România au înţeles că presa este o afacere. Citeşte tot articolul


Îmbrățișarea
Cezar Paul-Bădescu
Dilema Veche

Cînd ne referim la ceea ce difuzează televiziunile noastre, aducem mereu în discuţie vorbăria interminabilă şi inconsistentă, supremaţia prostului-gust, vedetele de carton transformate în modele şi campaniile de idiotizare a publicului. Citeşte tot articolul


Et, nu versus...
Sever Voinescu
Dilema Veche

Recenta inflamaÅ£iune publicistică generată de acea emisiune a dnei Eugenia Vodă, în care dl Ion Cristoiu a fost tandru cu memoria Căpitanului* readuce în discuÅ£ia publică de la noi dilema morală esenÅ£ială cu care lumea a ieÅŸit din secolul al XX-lea : comunism vs fascism, Gulag vs Auschwitz, Stalin vs Hitler. CiteÅŸte tot articolul


• DIVERSE

Publicitatea outdoor din Marea Britanie, crestere de 12,5% in 2010
www.dailybusiness.ro

Piata britanica de publicitate outdoor a raportat pentru anul 2010 venituri de 757 milioane de euro, cu 12,5% mai mari comparativ cu anul precedent, in timp ce in ultimul trimestru al anului trecut veniturile au crescut cu 6,9% pana la 216 milioane de euro, fata de trimestrul patru din 2009, relateaza Brand Republic. CiteÅŸte tot articolul