Revista Presei CNA 8 februarie 2008

08.02.2008


envoyer l'article par mail title=

CNA, « Berarii României » şi Poliţia încep campania pentru descurajarea consumului de alcool la volan
NewsIN

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), Asociaţia « Berarii României » şi Poliţia Română încep o campanie socială, pe durata a trei ani, intitulată « Realitatea se schimbă când conduci băut », care se adresează în special şoferilor între 18 şi 35 de ani din mediul urban.

În cadrul campaniei vor fi difuzate mai multe spoturi radio şi TV. Proiectul se va desfăşura timp de trei ani, începând din februarie 2008, şi reprezintă prima iniţiativă pe termen mediu şi lung de acest fel. Vicepreşedintele CNA, Attila Gasparik, a explicat că în cadrul acestei campanii posturile de radio şi TV vor difuza, cel puţin odată pe zi, un spot video de 15 secunde în locul cartonului cu textul « Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii ». (...)

Campanie media împotriva alcoolului
Gandul
de Diana POPESCU

Timp de 3 ani, televiziunile şi radiourile se vor implica Un spot de 15 secunde va înlocui textul „Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii”

În perioada ianuarie-octombrie 2007 s-au înregistrat 390 de accidente produse pe fondul consumului de alcool

Conduci relaxat prin oraş, după lăsarea întunericului. În mod bizar şi plăcut, străzile sunt pline de femei frumoase, în costumaţii provocatoare, care, culmea, par să te şi cunoască. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zâmbet, până ce te izbeşti frontal de o altă maşină. Din off, o voce îţi explică ce se petrece : „O experienţă plăcută poate deveni o realitate îngrozitoare. Când conduci băut”. (...)

Clipuri TV in loc de cartoane pentru prevenirea consumului de alcool la volan
HotNews.ro
de V.O.

In locul cartoanelor difuzate in prezent de posturile de televiziune, cu textul « Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii », posturile vor difuza zilnic, incepand din februarie, un spot video de 15 secunde, conform unei noi campanii sociale initiate de Asociatia Berarii Romaniei, alaturi de Consiliul National al Audiovizualului si Politia Romana. (...)

CNA-SOMAŢII / CNA a somat public Antena 1, Antena 2, Cool TV, Europa FM, OTV, Prima TV, PRO TV
Bucureşti (MEDIA EXPRES)

Întruniţi în şedinţă publică în data de 7 februarie, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au decis următoarele sancţiuni :

  • somaţie publică postului Prima TV pentru că, la difuzarea filmului de lung metraj „Forrest Gump” din ziua de 27.12.2007, s-au încălcat prevederile art. 28, alin.(1) din Legea Audiovizualului nr.504/2002. Integritatea şi valoarea programului nu trebuie să fie prejudiciate de inserarea de spoturi publicitare sau de teleshopping.(...)

Inamicul public, televizorul, copiii si adultii
Cotidianul
Costi Rogozanu

Orice publicitar are un vis : ar vrea ca reclama sa nu fie perceputa ca o reclama. In cazul unui spot bun, uiti sa mai faci legatura constienta dintre ce vezi si ce promoveaza ceea ce vezi. Legatura spot-produs ti se imprima astfel direct pe cortex fara a mai trece prin filtrul spiritului critic. Copiii sint receptorii ideali de publicitate tocmai pentru ca nu disting intre continutul de suprafata, imagini haioase sau socante si conventia publicitatii (iti dau un filmulet ca sa-mi dai banii tai). (...)

Agramatica micului (dar raului !) ecran
Curentul
George Pruteanu

Alaltăieri, 5 februarie, CNA a « aplicat somaţii publice » unor posturi de radio şi televiziune pentru « greşeli de limba româna » [*]. Eu adresez - desigur, în felul meu, nu am autoritatea CNA-ului - astfel de « somaţii » de peste zece ani, din 1996 (o făcusem şi înainte de 1989, într-o rubrică intitulată « Găuri negre în Galaxia Gutenberg », dintr-o revista de cultură). (...)

Notes

[*] Eu aş fi spus : a adresat somaţii publice ; greşeli de limbă română (aşa cum am spune : greşeli de matematică elementară, nu de matematica elementară sau probleme de chimie organică, nu de chimia organică).