Revista Presei CNA 8 februarie 2008
08.02.2008

CNA, « Berarii României » ÅŸi PoliÅ£ia încep campania pentru descurajarea consumului de alcool la volan
NewsIN
Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului (CNA), AsociaÅ£ia « Berarii României » ÅŸi PoliÅ£ia Română încep o campanie socială, pe durata a trei ani, intitulată « Realitatea se schimbă când conduci băut », care se adresează în special ÅŸoferilor între 18 ÅŸi 35 de ani din mediul urban.
ÃŽn cadrul campaniei vor fi difuzate mai multe spoturi radio ÅŸi TV. Proiectul se va desfăşura timp de trei ani, începând din februarie 2008, ÅŸi reprezintă prima iniÅ£iativă pe termen mediu ÅŸi lung de acest fel. VicepreÅŸedintele CNA, Attila Gasparik, a explicat că în cadrul acestei campanii posturile de radio ÅŸi TV vor difuza, cel puÅ£in odată pe zi, un spot video de 15 secunde în locul cartonului cu textul « Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii ». (...)
Campanie media împotriva alcoolului
Gandul
de Diana POPESCU
Timp de 3 ani, televiziunile ÅŸi radiourile se vor implica Un spot de 15 secunde va înlocui textul „Consumul excesiv de alcool dăunează grav sănătăţii”
În perioada ianuarie-octombrie 2007 s-au înregistrat 390 de accidente produse pe fondul consumului de alcool
Conduci relaxat prin oraÅŸ, după lăsarea întunericului. ÃŽn mod bizar ÅŸi plăcut, străzile sunt pline de femei frumoase, în costumaÅ£ii provocatoare, care, culmea, par să te ÅŸi cunoască. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zâmbet, până ce te izbeÅŸti frontal de o altă maÅŸină. Din off, o voce îţi explică ce se petrece : „O experienţă plăcută poate deveni o realitate îngrozitoare. Când conduci băut”. (...)
Clipuri TV in loc de cartoane pentru prevenirea consumului de alcool la volan
HotNews.ro
de V.O.
In locul cartoanelor difuzate in prezent de posturile de televiziune, cu textul « Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii », posturile vor difuza zilnic, incepand din februarie, un spot video de 15 secunde, conform unei noi campanii sociale initiate de Asociatia Berarii Romaniei, alaturi de Consiliul National al Audiovizualului si Politia Romana. (...)
CNA-SOMAÅ¢II / CNA a somat public Antena 1, Antena 2, Cool TV, Europa FM, OTV, Prima TV, PRO TV
BucureÅŸti (MEDIA EXPRES)
Întruniţi în şedinţă publică în data de 7 februarie, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au decis următoarele sancţiuni :
- somaÅ£ie publică postului Prima TV pentru că, la difuzarea filmului de lung metraj „Forrest Gump” din ziua de 27.12.2007, s-au încălcat prevederile art. 28, alin.(1) din Legea Audiovizualului nr.504/2002. Integritatea ÅŸi valoarea programului nu trebuie să fie prejudiciate de inserarea de spoturi publicitare sau de teleshopping.(...)
Inamicul public, televizorul, copiii si adultii
Cotidianul
Costi Rogozanu
Orice publicitar are un vis : ar vrea ca reclama sa nu fie perceputa ca o reclama. In cazul unui spot bun, uiti sa mai faci legatura constienta dintre ce vezi si ce promoveaza ceea ce vezi. Legatura spot-produs ti se imprima astfel direct pe cortex fara a mai trece prin filtrul spiritului critic. Copiii sint receptorii ideali de publicitate tocmai pentru ca nu disting intre continutul de suprafata, imagini haioase sau socante si conventia publicitatii (iti dau un filmulet ca sa-mi dai banii tai). (...)
Agramatica micului (dar raului !) ecran
Curentul
George Pruteanu
Alaltăieri, 5 februarie, CNA a « aplicat somaÅ£ii publice » unor posturi de radio ÅŸi televiziune pentru « greÅŸeli de limba româna » [*]. Eu adresez - desigur, în felul meu, nu am autoritatea CNA-ului - astfel de « somaÅ£ii » de peste zece ani, din 1996 (o făcusem ÅŸi înainte de 1989, într-o rubrică intitulată « Găuri negre în Galaxia Gutenberg », dintr-o revista de cultură). (...)
Notes
[*] Eu aş fi spus : a adresat somaţii publice ; greşeli de limbă română (aşa cum am spune : greşeli de matematică elementară, nu de matematica elementară sau probleme de chimie organică, nu de chimia organică).