Revista Presei CNA, 9 Noiembrie 2009
09.11.2009

• ACTUALITATE
Membrii CNA, trimisi in concediu fara plata in plina campanie electorala
I.C.
GARDIANUL
Membrii si angajatii CNA trebuie sa-si ia câte 10 zile de concediu fara plata, pâna la sfârsitul lui noiembrie, dupa ce au fost declarate constitutionale masurile Guvernului privind combaterea crizei, fapt care ar putea afecta functionarea Consiliului, implicat în monitorizarea campaniei electorale. Rasvan Popescu a explicat ca situatia risca sa produca mari greutati în functionarea CNA, care, în prezent, este implicat în monitorizarea modului în care posturile de televiziune si radio reflecta campania pentru alegerea presedintelui României si campania pentru referendum. Citeşte tot articolul
Membrii CNA, obligaţi la 10 zile de concediu fără plată, în plină campanie electorală
D.P.
GANDUL
Membrii şi angajaţii CNA trebuie să-şi ia câte 10 zile de concediu fără plată, până la sfârşitul lui noiembrie, ca urmare a măsurilor luate de Guvern, pentru combaterea crizei.
"S-a stabilit că sunt constituţionale măsurile privind combaterea crizei şi CNA trebuie să se alinieze la prevederile privind obligativitatea celor zece zile de concediu fără plată. Ele vor trebui acordate încă din luna noiembrie pentru că luna decembrie se plăteşte din bugetul anului viitor. Citeşte tot articolul
Reality-show-urile creează dependenţă
Alis Lupu
EVENIMENTUL ZILEI
„Devenim primitivi” - explică psihologii apetenÅ£a publicului pentru emisiunile „cu intrigi de viaţă”, care abundă la televiziunile româneÅŸti.
AudienÅ£ele reality-show-urilor rămân stabile chiar ÅŸi după mai multe sezoane, în ciuda faptului că majoritatea televiziunilor care le găzduiesc „strică suspansul” anunţând că poveÅŸtile de dragoste, ură, invidie sau alte intrigi care dau savoare fiecărui episod sunt refăcute cu actori angajaÅ£i, ÅŸi nu cu personaje reale. CiteÅŸte tot articolul
• DIVERSE
UPC şi RCS/RDS le întorc spatele clienţilor
Autori Iulian Buduşan, Roxana Vântu
ADEVARUL
În goana după noi utilizatori, operatorii îşi neglijează abonaţii. Departamentele de service ale UPC şi RCS&RDS sunt demult depăşite de numărul de solicitări. În cazul unei defecţiuni, personalul de la call-center te amână două săptamâni.
Tipu’ de la cablu, în varianta românească, nu vine niciodată atunci când ai nevoie, ci doar când are el timp. Din cauza disponibilizărilor masive din ultimii ani, tehnicienii de la service-ul cabliştilor ajung să-ţi rezolve problema chiar şi după câteva săptămâni de la sesizarea ta. Citeşte tot articolul
Prelungirea crizei politice poate bloca industria de publicitate
Azi de Roxana Ivan
BUSINESS STANDARD
Eventuala prelungire a crizei politice şi continuarea ei cu alegeri anticipate vor influenţa puternic piaţa media autohtonă, care se va confrunta oricum, în primul trimestru al anului viitor, cu perioada cea mai dificilă a crizei, consideră Silviu Ispas, preşedintele Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Acest scenariu ar putea agrava declinul publicităţii în print, până la finele anului, la mult peste 50%. Citeşte tot articolul