Revista Presei CNA, 15 Septembrie 2010
15.09.2010
• ACTUALITATE
Patru companii se bat pentru măsurarea audienței TV din România
Petrişor Obae
Paginademedia.ro
Patru firme internaționale de cercetare vor să măsoare audiențele posturilor de televiziune din România.
În prezent, audiența este măsurată de GfK România, care are contract până la sfârșitul anului viitor. Citeşte tot articolul
Romtelecom vizează achiziţia de drepturi de difuzare TV din zona sportivă
Mediafax.ro
Compania Romtelecom este interesată să achiziţioneze orice drept de difuzare TV din zona de sport care i-ar determina pe potenţialii clienţi să se aboneze la serviciul de televiziune digitală Dolce, a declarat, marţi, directorul de strategie şi dezvoltare al operatorului, Ovidiu Ghiman. Citeşte tot articolul
Alte articole cu acelaşi subiect :
Paginademedia.ro - Televiziunile de film Dolce Movie se lansează într-o lună
Hotnews.ro - Romtelecom a primit licenta pentru canalele de filme Dolce Movie si Dolce Movie 2 si pentru inca unul de sport - Dolce Sport 2
Mediafax.ro - CNA a acordat licenţă audiovizuală posturilor Dolce Movie, Dolce Movie 2 şi Dolce Sport 2
EXCLUSIV - TVR studiază varianta creării unui brand de sport propriu
Dan Duca
Realitatea.net
13 sep 2010, 13:04
Postul public de televiziune studiază posibilitatea valorificării conţinutului de sport pe care îl deţine sub un brand propriu. Citeşte tot articolul
Piata media autohtona in 2011 : +4%. TV creste cu 5%, printul scade cu 6%
Carmen Neacsu
Financiarul
In tarile din regiune investitiile in advertising se vor majora, in Polonia (+2%) si Slovacia (+6%), dar se vor diminua in Ungaria (11%). In Cehia vor stagna.
Declinul pietelor media din regiune se va tempera in acest an, dupa scaderile de doua cifre inregistrate anul trecut, fiind de asteptat ca in 2011 nivelul total al investitiilor in publicitate sa revina pe plus. Citeşte tot articolul
Marile grupuri TV comerciale anunta cresterea veniturilor cu pana la 21% in primele sase luni
de Claudia Gagiu
Financiarul
Majoritatea concernelor au depasit nivelul inregistrat inainte de declansarea crizei economice
Principalele trusturi comerciale de televiziune din Europa au intrat in a doua jumatate a anului 2010 optimiste, dupa ce au finalizat primul semestru cu rezultate financiare pe plus, noteaza cel mai recent raport al European Audiovisual Observatory. Citeşte tot articolul
• INTERVIU
« Suntem acizi şi autoironici » - Mirela Albu, director general al Antenei 2, despre noutăţile din grila postului pe care-l conduce
de Anca Nicoleanu
Jurnalul Naţional
● Îţi doreşti să orientezi Antena 2 spre altfel de emisiuni ?
Din toamna aceasta, ne orientăm şi mai mult către talk-show monden. Citeşte tot articolul