Comunicat de presă - Ședința CNA din data de 04.06.2013
04.06.2013

Întrunit în şedinţă publică în data de 04.06.2013, Consiliulul Naţional al Audiovizualului a hotărât să emită decizii de intrare în legalitate în privinţa spoturilor publicitare difuzate de posturile de televiziune pentru promovarea produselor Always, Lactag Făgăraş şi Nivea Aqua Effect. Raportul de monitorizare a fost întocmit pentru perioada februarie – aprilie a.c ca urmare a unor reclamaţii primite la CNA. Consiliul a constatat că nu au fost respectate prevederile art. 93 din Codul audiovizualului, conform cărora „Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale.” Pentru spotul publicitar „Always” s-a reţinut şi încălcarea art. 94 din Cod. Membrii Consiliului au ţinut cont şi de punctul de vedere al RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), cu care CNA are încheiat un Protocol de colaborare.
Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul