DURATELE INSERÈšIILOR DE PUBLICITATE ÃŽN PERIOADA 01-31 DECEMBRIE 2022, ÃŽN INTERVALUL ORAR 18:00-24:00

08.02.2023


envoyer l'article par mail title=

Pentru perioada 01-31.12.2022, au fost monitorizate duratele inserțiilor de publicitate difuzate de posturile de televiziune Antena 1, Antena 3 CNN, B1 TV, Digi 24, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea Plus, România TV și TVR 1, în intervalul orar 18.00-24.00.

PDF - 283.2 ko
DURATELE INSERÈšIILOR DE PUBLICITATE
ÃŽN PERIOADA 01-31 DECEMBRIE 2022, ÃŽN INTERVALUL ORAR 18:00-24:00 Document de lucru

Pentru calculul acestor durate, s-au efectuat măsurători/s-au preluat măsurătorile duratelor spoturilor de publicitate comercială efectuate de Kantar Media și s-au prelucrat, ținându-se seama de prevederile Legii audiovizualului nr. 504/2002.

Duratele publicității televizate prezentate nu conțin duratele mesajelor de avertizare și ale copertelor de separare, duratele anunțurilor de sponsorizare, duratele secvențelor de autopromovare și duratele mesajelor care nu constituie comunicare comercială, identificate între coperte cu mențiunea Mesaj/mesaje de interes public.


Art. 35 din Legea audiovizualului
(1) (…) Proporția de spoturi publicitare televizate și de spoturi de teleshopping cuprinsă în intervalul orar 18.00 - 24.00 nu poate depăși 20% din intervalul respectiv.
(2) În cazul serviciilor publice de televiziune, proporția de spoturi publicitare televizate și de spoturi de teleshopping, în intervalele prevăzute la alin. (1), nu poate depăși 16,7% din fiecare interval.
(3) DispoziÈ›iile alin. (1) nu se aplică în cazul :
a) anunÈ›urilor făcute de radiodifuzor în legătură cu propriile programe È™i cu produsele auxiliare derivate direct din aceste programe sau în legătură cu programele È™i serviciile media audiovizuale ale altor entități care aparÈ›in aceluiaÈ™i grup de radiodifuziune ;
b) anunÈ›urilor de sponsorizare ;
c) plasărilor de produse ;
d) cadrelor neutre cuprinse între conținutul editorial și spoturile de publicitate televizată sau de teleshopping, precum și între spoturile individuale.