UNIFICAREA PETIŢIILOR ONLINE, lansate de CNA şi de societatea civilă
01.04.2013

Campania de strângere de semnături pentru petiţia online lansată de CNA sub titlul “Interesul public mai presus de gustul publicului” este în plină desfăşurare.
Consiliul Naţional al Audiovizualului este sprijinit acum de societatea civilă care a iniţiat, la rândul său, prin doamna Andreea Bucin din Braşov, o petiţie online similară : “Salvaţi minţile oamenilor. Schimbaţi emisiunile şi ştirile de la TV”.
Pornind de la premisa că ambele petiţii vizează un scop comun, acela de a încerca o definire mai clară a noţiunii de interes public în programele de televiziune şi de radio şi de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unor prevederi ale legislaţiei actuale a audiovizualului, s-a convenit ca, în acţiunile pe care CNA le va iniţia în viitor, ca unică autoritate de reglementare a conţinutului audiovizual şi garant al interesului public în domeniul comunicării audiovizuale, să se bazeze pe numărul total de semnături.
Până în prezent, ambele petiţii au strâns un număr relativ egal de semnături, în total fiind peste 38.500 de persoane care ni s-au alăturat şi cărora dorim să le mulţumim pentru implicarea în acest demers, pe care îl considerăm de interes naţional şi care vizează în esenţă o schimbare în abordarea de către radiodifuzori a programelor şi, implicit, o schimbare a percepţiei publicului cu privire la ofertele pe care radiodifuzorii i le pun la dispoziţie.
Vă rugăm să ne susţineţi în continuare !
Votul dumneavoastră este important pentru noi toţi !
Petiţia CNA “Interesul public mai presus de gustul publicului” poate fi semnată atât pe site-ul www.cna.ro, cât şi la adresele :
http://www.petitieonline.com/interesul_public_mai_presus_de_gustul_publicului
http://www.petitieonline.ro/petitie/interesul_public_mai_presus_de_gustul_publicului-p57870154.html
Petitia “Salvati mintile oamenilor. Schimbati emisiunile si stirile de la TV” poate fi semnată la adresa : http://www.causes.com/actions/1730442-salvati-mintile-oamenilor-schimbati-emisiunile-si-stirile-de-la-tv?utm_campaign=search_widget