Ordinea de zi a ședinței de joi, 26 martie 2009, ora 10.00

25.03.2009


envoyer l'article par mail title=

1. Votarea Deciziei privind regulile de desfăşurare prin intermediul serviciilor de programe audiovizuale a campaniei electorale pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.

2. Întâlnire cu reprezentanţii IAA - prezentarea spotului de promovare a proiectului „Un stil de viaţă sănătos”, proiect realizat în parteneriat cu C.N.A.

3. Rapoarte de monitorzare :

  • OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată pe 12.02.2009 – reclamaţiile nr.2245/16.02.2009 şi nr.2433/17.02.2009.
  • OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în perioada 16 – 25.02.2009 – reclamaţia nr.3060/02.03.2009.
  • Posturi TV – spot publicitar „Fruttia 100% suc de portocale” – reclamaţia nr.3783/13.03.2009 şi punct de vedere de la RAC (adresa nr.4448/24.03.2009)
  • Europa FM – emisiunea „Deşteptarea”, difuzată pe data de 05.03.2009 – reclamaţia nr.3755/12.03.2009.
  • Radio România Actualităţi – emisiunea „Lumea în clar-obscur”, difuzată pe data de 06.03.2009 – reclamaţia nr.3556/10.03.2009.

4. Informări ale Serviciului Inspecţie cu privire la :

  • Antena 1 Ploieşti ;
  • Bucovina TV Suceava – reclamaţia nr.2627/23.02.2009 ;
  • Tele Europa Nova Timişoara – reclamaţia nr.2541/19.02.2009 ;
  • RTT Braşov ;
  • Societăţi CATV din jud. Covasna – reclamaţiile nr.2883, 2884, 2886 şi 2887/25.02.2009 de la RCS&RDS

5. Solicitări licenţe audiovizuale prin reţele de telecomunicaţii :

  • S.C. Duo Company Comimpex SRL Deva pentru 7 localităţi din jud. Hunedoara (videotext) ;
  • S.C MDS Sat SRL Tg. Neamţ pentru 21 localităţi din jud. Neamţ (videotext).

6. Discutare adrese :

  • nr.4462/24.03.2009 de la S.C. Analog TV Timişoara – solicită reanalizarea sancţiunii cu amendă în cuantum de 10.000 lei acordată postului Analog TV Timişoara, cu punct de vedere al Serviciului Juridic.
  • nr.4395/23.03.2008 de la Asociaţia Internaţională Rotary România şi Republica Moldova – solicită difuzarea în regim de campanie culturală pe posturile de televiziune a evenimentului „România şi Italia o privire comună”.
  • nr.4514/24.03.2009 de la Comunitatea Femeilor Senzaţionale din România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV de prevenire a accidentelor rutiere/tragerea unui semnal de alarmă asupra pericolului pe care îl reprezintă consumul de alcool la volan şi şofatul în stare de ebrietate.

7. Diverse.