Ordinea de zi a ședinței de joi, 26 martie 2009, ora 10.00

25.03.2009


envoyer l'article par mail title=

1. Votarea Deciziei privind regulile de desfăşurare prin intermediul serviciilor de programe audiovizuale a campaniei electorale pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.

2. ÃŽntâlnire cu reprezentanÅ£ii IAA - prezentarea spotului de promovare a proiectului „Un stil de viaţă sănătos”, proiect realizat în parteneriat cu C.N.A.

3. Rapoarte de monitorzare :

  • OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată pe 12.02.2009 – reclamaÅ£iile nr.2245/16.02.2009 ÅŸi nr.2433/17.02.2009.
  • OTV – emisiunea „Dan Diaconescu direct”, difuzată în perioada 16 – 25.02.2009 – reclamaÅ£ia nr.3060/02.03.2009.
  • Posturi TV – spot publicitar „Fruttia 100% suc de portocale” – reclamaÅ£ia nr.3783/13.03.2009 ÅŸi punct de vedere de la RAC (adresa nr.4448/24.03.2009)
  • Europa FM – emisiunea „DeÅŸteptarea”, difuzată pe data de 05.03.2009 – reclamaÅ£ia nr.3755/12.03.2009.
  • Radio România Actualităţi – emisiunea „Lumea în clar-obscur”, difuzată pe data de 06.03.2009 – reclamaÅ£ia nr.3556/10.03.2009.

4. Informări ale Serviciului InspecÅ£ie cu privire la :

  • Antena 1 PloieÅŸti ;
  • Bucovina TV Suceava – reclamaÅ£ia nr.2627/23.02.2009 ;
  • Tele Europa Nova TimiÅŸoara – reclamaÅ£ia nr.2541/19.02.2009 ;
  • RTT BraÅŸov ;
  • Societăţi CATV din jud. Covasna – reclamaÅ£iile nr.2883, 2884, 2886 ÅŸi 2887/25.02.2009 de la RCS&RDS

5. Solicitări licenÅ£e audiovizuale prin reÅ£ele de telecomunicaÅ£ii :

  • S.C. Duo Company Comimpex SRL Deva pentru 7 localităţi din jud. Hunedoara (videotext) ;
  • S.C MDS Sat SRL Tg. NeamÅ£ pentru 21 localităţi din jud. NeamÅ£ (videotext).

6. Discutare adrese :

  • nr.4462/24.03.2009 de la S.C. Analog TV TimiÅŸoara – solicită reanalizarea sancÅ£iunii cu amendă în cuantum de 10.000 lei acordată postului Analog TV TimiÅŸoara, cu punct de vedere al Serviciului Juridic.
  • nr.4395/23.03.2008 de la AsociaÅ£ia InternaÅ£ională Rotary România ÅŸi Republica Moldova – solicită difuzarea în regim de campanie culturală pe posturile de televiziune a evenimentului „România ÅŸi Italia o privire comună”.
  • nr.4514/24.03.2009 de la Comunitatea Femeilor SenzaÅ£ionale din România – solicită difuzarea în regim de campanie noncomercială a spotului TV de prevenire a accidentelor rutiere/tragerea unui semnal de alarmă asupra pericolului pe care îl reprezintă consumul de alcool la volan ÅŸi ÅŸofatul în stare de ebrietate.

7. Diverse.