Revista Presei CNA, 15 septembrie 2009
15.09.2009

• ACTUALITATE
Măruţă aduce OTV în Pro TV
de Mihai Gavrila
Adevărul
Sezonul de toamnă al emisiunii „Happy Hour“ a debutat cu subiecte scandaloase ÅŸi emoÅ£ionante, aducătoare de audienţă. Războiul dintre DragoÅŸ ÅŸi IonuÅ£ Dolănescu, povestea Naarghitei ÅŸi divorÅ£ul lui Cătălin CriÅŸan au adus audienÅ£e-record. CiteÅŸte tot articolul
Lavinia Şandru reclamă la CNA că Sergiu Toader îi cenzurează apariţiile la Realitatea TV
Mediafax
Lavinia Åžandru, preÅŸedintele PIN, a înaintat o plângere la CNA ca urmare a « cenzurii evidente impuse de conducerea Realitatea TV, de la revenirea project managerului Sergiu Toader », precizând că a fost invitată de mai multe ori la postul tv, invitaÅ£ii anulate ulterior, în urma deciziei lui Toader. CiteÅŸte tot articolul
Emisiuni noi la Radio România Actualitati, Radio Bucuresti si Radio Antena Satelor
Gardianul
Radio România Actualitati, Radio Bucuresti si Radio Antena Satelor lanseaza, pe 15 septembrie, grilele de programe pentru toamna, care includ emisiuni noi, informeaza un comunicat. Radio România Actualitati începe sezonul de toamna cu informatii la zi si muzica de cea mai buna calitate. Citeşte tot articolul
Boom TV, aproape de o tranzactie, dupa ce pierderile au ajuns la 34 mil. euro in 2008
Ziarul Financiar
In ultimii trei ani compania a acumulat pierderi nete de 73 mil. euro, iar datoriile au ajuns la 80 mil. euro.
DTH Television Grup, companie cu actionari israelieni care detine operatorul de televiziune prin satelit Boom, ar putea incheia in perioada urmatoare un acord de vanzare a unui pachet de actiuni, in conditiile in care compania a acumulat datorii de 80 mil. euro iar pierderile nete au urcat anul trecut pana la 34 mil. euro, au declarat pentru ZF surse de pe piata telecom. CiteÅŸte tot articolul
• OPINII
Lista Pandorei, cutia lui Toader
RADU PARASCHIVESCU
Evenimentul Zilei
Important - decisiv chiar - e divorţul de democraţie camuflat sub intenţia civilizatoare a lui Sergiu Toader. Altfel spus, cenzura fardată deontologic.
DiferenÅ£a dintre Sergiu Toader ÅŸi un telespectator e dată de specificul deciziei. Primul redactează o notă internă, celălalt pune mâna pe telecomandă. Cuvântul „listă”, care a declanÅŸat agitaÅ£ie pe bloguri ÅŸi pe forumuri, nu trebuie demonizat. CiteÅŸte tot articolul
Reality show-ul, mai bun ca realitatea
Cezar PAUL-BĂDESCU
Dilema veche
Acum cîteva zile, agenÅ£ia de ÅŸtiri Mediafax anunÅ£a triumfătoare : „PRO TV, lider de audienţă vineri ÅŸi sîmbătă seara, cu emisiunea ServiÅ£i, vă rog“.
Åži urma o „ştire“ de PR deşănÅ£at, în care ni se spunea cum „Marinela NiÅ£u ÅŸi Viorel Lis au cucerit clienÅ£ii pensiunii cu amabilitatea, ospitalitatea ÅŸi îndemînarea lor“ sau cum „Mihai de la Hi-Q a primit cele mai multe voturi de « gazdă perfectă »“. CiteÅŸte tot articolul
• DIVERSE
Campania CNA premiata cu aur...
Sorin Psatta, Integrated Communication Director
“Imi face placere sa va anunt ca la ultima editie a festivalului de creatie publicitara Ad’Or, organizat intre 7 – 10 septembrie 2009, campania “Efectele TV” (desemnata frecvent si prin sloganul ei “Nu lasa copilul educat de TV”) a obtinut un aur (la categoria Best Image and Film Direction) si un bronz (la categoria Radio Campaigns).
Recentele premii sunt cu atat mai importante cu cat juriul festivalului a fost format din personalitati recunoscute din publicitatea europeana precum : Franco Moretti, PreÅŸedinte Art Directors Club of Europe ÅŸi PreÅŸedintele Juriului Ad’Or 2009. Samuel Akesson (Senior Creative, Fallon London), Igor Lutz (Presedinte & Chief Creative Officer, BBDO Moscova), Erkko Mannila (Executive Creative Director, TBWA / PHS Helsinki) si David Fischer (Creative Director Scholz & Friends Berlin).
Cu aceste ultime doua premii (alaturi de cele obtinute la Effie, Gala Societatii Civile si BestAds), campania “Efectele TV”, realizata pentru CNA la sfarsitul anului 2007 in cadrul proiectului Phare 2004/016-772.03.15.01, devine CEA MAI PREMIATA CAMPANIE SOCIALA din ultimii 19 ani, fiind singura campanie sociala care a obtinut vreodata aur si la eficienta (Effie 2008) si la creativitate (Ad’Or 2009). Va multumesc inca o data pentru excelenta colaborare pe acest proiect si va doresc realizari cel putin la fel de importante pe viitor”.
ID Investigation Discovery, disponibil şi în România
Jurnalul Naţional
Discovery Networks Europa Centrală, o divizie a companiei media Discovery Communications, a lansat postul de televiziune ID Investigation Discovery în oferta RCS&RDS, în România, Ungaria, Cehia şi Slovacia, informează Mediafax. Citeşte tot articolul
Rfi.ro, relansat, mizeaza pe stiri in exclusivitate si interviuri, continut audio si bloguri
de M.M.
HotNews.ro
Rfi Romania si-a relansat pagina de internet intr-o noua formula grafica - www.rfi.ro, propunandu-si sa ofere, in timp real, informatii online ce inglobeaza o buna parte a continutului radio.
Pagina are o grafica noua si mizeaza pe stiri in exclusivitate si interviuri, continut audio si bloguri ale redactorilor sau ale unor personalitati culturale : dramaturgul Matei Visniec, Luca Niculescu, Cosmin Ruscior, Mihaela Gherghisan, Andreea Orosz, potrivit unui comunicat al postului de radio. CiteÅŸte tot articolul
14 giganti americani preseaza Nielsen sa masoare integrat audientele media
de V.O.
HotNews.ro
Mai multe grupuri de comunicare si clienti mari de publicitate din SUA infiinteaza o Coalitie pentru Masuratori Media Inovatoare in incercarea de a obtine un sistem integrat de masurare a audientelor pe diverse medii de comunicare, « cu sau fara Nielsen », compania care s-a impus drept principal masurator al audientelor, indeosebi al audientelor TV, scrie, luni, Advertising Age. Initiativa a fost anuntata oficial saptamana trecuta. CiteÅŸte tot articolul
Turcia neaga ca amenda record data trustului Dogan este o « taxa politica »
de Ionut Baias
HotNews.ro
Premierul turc Tayyip Erdogan a negat, luni, sugestiile ca o amenda de 2.5 miliarde dolari impusa celei mai mare companii mass-media din Turcia, ar fi parte a incercarii de a pune presiune asupra mass-media si a opozitiei din tara candidata la UE, potrivit Reuters. CiteÅŸte tot articolul