Revista Presei CNA, 19 aprilie 2010

19.04.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Televiziunile de ştiri s-au jucat de-a Apocalipsa cu norul
Autor : Alis Lupu
EVENIMENTUL ZILEI

Principalele canale de ştiri au profitat de problemele create de norul de cenuşă produs de erupţia vulcanică din Islanda pentru a-şi face audienţă speriindu-şi telespectatorii, susţin specialiştii.

Profitând de faptul că reprezentanţii guvernului au decis să menţină închis traficul aerian pe întreg teritoriul României şi astăzi, cel puţin până la ora 12.00, televiziunile de ştiri, Realitatea TV şi Antena 3, au continuat să se întreacă în a transmite mesaje alarmiste despre „norul negru” de cenuşă degajat de erupţia vulcanului islandez Eyjafjallajokull. Citeşte tot articolul

UPDATE Raportul TVR : Deficit de 48 milioane de lei in 2009. Publicitatea SRTv in 2009 : 8,8 milioane euro, din care 3.300 euro din publicitate online si 17.100 euro din teletext
de V.O.
HotNews.ro
Vineri, 16 aprilie 2010, 14:04 Economie | Media & Publicitate

Televiziunea publica a incheiat anul 2009 cu un deficit de 48 milioane de lei, mai mic decat cel de 53,8 de milioane de lei inregistrat in 2008, potrivit Raportului de activitate pe 2009, publicat pe site-ul institutiei. Anul trecut, TVR a inregistrat venituri totale de 572 milioane de lei, cheltuielile totale ridicandu-se la 620 milioane lei. In preambul, raportul arata ca SRTv « s-a confruntat, in 2009, cu o situatie economica extrem de dificila, cauzata, in cea mai mare parte, de factori externi ». Citeşte tot articolul

Articole cu acelasi subiect

Pagina de Media - TVR a câştigat anul trecut 8,84 milioane de euro din publicitate

Pagina de Media - TVR Cultural : 25.824 de spoturi cu audienţă zero în 2009

Pagina de Media - Teletextul TVR e mai tare decât site-ul instituţiei !

Pagina de Media - TVR a ieşit pe minus cu 48 de milioane de lei

ADEVARUL - TVR a atras 76,1 milioane de euro din taxa TV

• OPINII

Viaţă la mâna a doua pe micile ecrane
Mihaela Manole
ADEVARUL

În încercarea de a uita de propriile griji, românii urmăresc cu nesaţ chiar şi cele mai ridicole producţii TV care oferă un simulacru de „viaţă reală“. Mimetismul şi derizoriul sunt coordonatele în care se înscriu cele mai multe reality-show-uri difuzate de televiziunile româneşti.

Reality-show-urile ocupă un spaţiu generos, fie că este vorba de posturi TV cu dare de mână, care îşi permit să acopere costuri mai ridicate ale formatelor adaptate sau inventate, fie de cele care, cu minime cheltuieli, măsluiesc realităţi pentru a le servi românilor drept cazuri autentice. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Casele de productie de televiziune ale lui Valeriu Lazarov din Spania vor fi inchise
de C.M.
HotNews.ro
Vineri, 16 aprilie 2010, 14:31 Economie | Media & Publicitate

Grupul de case de productie infiintat de Valeriu Lazarov in Spania este in curs de inchidere, a declarat pentru Mediafax Augusta Lazarov, prezenta zilele acestea la targul de televiziune MIPTV de la Cannes, pentru a cumpara programe de televiziune pentru postul Antena 1. In acelasi timp, firmele marca Lazarov din Romania isi vor continua activitatea, a precizat ea. Citeşte tot articolul