Revista Presei CNA, 19 aprilie 2010
19.04.2010

• ACTUALITATE
Televiziunile de ÅŸtiri s-au jucat de-a Apocalipsa cu norul
Autor : Alis Lupu
EVENIMENTUL ZILEI
Principalele canale de ştiri au profitat de problemele create de norul de cenuşă produs de erupţia vulcanică din Islanda pentru a-şi face audienţă speriindu-şi telespectatorii, susţin specialiştii.
Profitând de faptul că reprezentanÅ£ii guvernului au decis să menÅ£ină închis traficul aerian pe întreg teritoriul României ÅŸi astăzi, cel puÅ£in până la ora 12.00, televiziunile de ÅŸtiri, Realitatea TV ÅŸi Antena 3, au continuat să se întreacă în a transmite mesaje alarmiste despre „norul negru” de cenuşă degajat de erupÅ£ia vulcanului islandez Eyjafjallajokull. CiteÅŸte tot articolul
UPDATE Raportul TVR : Deficit de 48 milioane de lei in 2009. Publicitatea SRTv in 2009 : 8,8 milioane euro, din care 3.300 euro din publicitate online si 17.100 euro din teletext
de V.O.
HotNews.ro
Vineri, 16 aprilie 2010, 14:04 Economie | Media & Publicitate
Televiziunea publica a incheiat anul 2009 cu un deficit de 48 milioane de lei, mai mic decat cel de 53,8 de milioane de lei inregistrat in 2008, potrivit Raportului de activitate pe 2009, publicat pe site-ul institutiei. Anul trecut, TVR a inregistrat venituri totale de 572 milioane de lei, cheltuielile totale ridicandu-se la 620 milioane lei. In preambul, raportul arata ca SRTv « s-a confruntat, in 2009, cu o situatie economica extrem de dificila, cauzata, in cea mai mare parte, de factori externi ». CiteÅŸte tot articolul
Articole cu acelasi subiect
Pagina de Media - TVR a câştigat anul trecut 8,84 milioane de euro din publicitate
Pagina de Media - TVR Cultural : 25.824 de spoturi cu audienţă zero în 2009
Pagina de Media - Teletextul TVR e mai tare decât site-ul instituţiei !
Pagina de Media - TVR a ieÅŸit pe minus cu 48 de milioane de lei
ADEVARUL - TVR a atras 76,1 milioane de euro din taxa TV
• OPINII
Viaţă la mâna a doua pe micile ecrane
Mihaela Manole
ADEVARUL
ÃŽn încercarea de a uita de propriile griji, românii urmăresc cu nesaÅ£ chiar ÅŸi cele mai ridicole producÅ£ii TV care oferă un simulacru de „viaţă reală“. Mimetismul ÅŸi derizoriul sunt coordonatele în care se înscriu cele mai multe reality-show-uri difuzate de televiziunile româneÅŸti.
Reality-show-urile ocupă un spaţiu generos, fie că este vorba de posturi TV cu dare de mână, care îşi permit să acopere costuri mai ridicate ale formatelor adaptate sau inventate, fie de cele care, cu minime cheltuieli, măsluiesc realităţi pentru a le servi românilor drept cazuri autentice. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
Casele de productie de televiziune ale lui Valeriu Lazarov din Spania vor fi inchise
de C.M.
HotNews.ro
Vineri, 16 aprilie 2010, 14:31 Economie | Media & Publicitate
Grupul de case de productie infiintat de Valeriu Lazarov in Spania este in curs de inchidere, a declarat pentru Mediafax Augusta Lazarov, prezenta zilele acestea la targul de televiziune MIPTV de la Cannes, pentru a cumpara programe de televiziune pentru postul Antena 1. In acelasi timp, firmele marca Lazarov din Romania isi vor continua activitatea, a precizat ea. CiteÅŸte tot articolul