Revista Presei CNA, 18 iunie 2009

18.06.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Presiune politică asupra ÅŸtiriÅŸtilor TVR : semnezi sau te concediez !
Ramona Draghici
COTIDIANUL

Adriana Gulea (editor) ÅŸi Doina Georgescu (producător), două jurnaliste ale televiziunii publice, au fost ameninÅ£ate cu concedierea de către ÅŸefa ÅŸtirilor din TVR, Mădălina Rădulescu, pentru că nu au vrut să-ÅŸi asume răspunderea unei ediÅ£ii a „Telejurnalului“.

La ediÅ£ia din 6 iunie a „Telejurnalului“ de la ora 20.00, de pe postul public, la rubrica „Tema zilei“, ora 20.21, a fost invitat Liviu Dragnea, vicepreÅŸedintele PSD ÅŸi ÅŸeful de campanie al partidului, deÅŸi campania electorală se terminase. CiteÅŸte tot articolul

Cum linseaza TVR-ul pentru ca poate
Costi Rogozanu
Blog COSTI Rogozanu

Am vazut aseara o editie speciala in care domnul Burtea si-a chemat tot soiul de sustinatori din TVR si ne-au spus cit de bine ii e televiziunii publice. Multi invitati au atacat-o direct pe Raluca Turcan, initiatoarea proiectului de schimbare. Erau vreo 6-7 antiTurcan si sustinatori ai lui Sassu si un Mihaiu pe care nu l-am inteles - sustinea generalitati in regula, dar nu a sanctionat chiar acea masa rotunda dubiosa la care fusese invitat. CiteÅŸte tot articolul

• OPINII

Spre ce se îndreaptă Iranul ?
Christian Mititelu
EVENIMENTUL ZILEI

Contestarea vehementă a rezultatului alegerilor prezidenţiale reflectă o veche dispută nerezolvată dintre fundamentalişti şi reformişti.

Preşedintele Ahmadinejad a câştigat un nou mandat. L-a obţinut chiar din primul tur. E o surpriză, având în vedere corupţia, şomajul, inflaţia (25%) agravată de subvenţiile şi ajutoarele generoase împărţite populaţiei, raţionalizarea benzinei (Iranul trăieşte din exportul de ţiţei, dar importă benzină) şi izolarea internaţională a ţării. Citeşte tot articolul

• INTERVIU

Robert Tiderle, un om de publicitate „eficient“
Iulia Bunea
ADEVĂRUL

Directorul general al Papaya Advertising a dobândit experienţă la trei agenţii de publicitate, unde a învăţat strategie. În 2005 şi-a deschis propriul business. Tiderle a transformat o firmă de şapte oameni în cea mai eficientă agenţie din România. Nu o spunem noi, ci festivalul Effie care premiază anual eficienţa în publicitate.

Robert Tiderle stă pe un scaun de exterior pe terasa noului lor sediu de pe strada Speranţei (ca în cântecul Corinei Chiriac). Citeşte tot articolul

• DIVERSE

SfârÅŸit de drum pentru telenovela „Regina“
Autori Ruxandra Grecu, Florina Tecuceanu
ADEVĂRUL

Fanii care s-au îndrăgostit de ÅŸatră încă de la prima parte a telenovelei, „Inimă de Å£igan“, află, în sfârÅŸit, ce le-a rezervat destinul eroilor lor preferaÅ£i.

Printre lucrurile care au rămas nesoluţionate se numără relaţia dintre Regina şi Cosmin, decizia lui Medalion de a deveni bulibaşa, reacţia lui Don Luciano la aflarea veştii că omul lui de încredere, Cosmin, l-a trădat şi hotărârea importantă pe care o ia State Potcovaru. Citeşte tot articolul

SARBU-ROXELANA-SULEYMAN / Sârbu pregăteÅŸte o nouă „lovitură de business“ - producÅ£ia exorbitantă „Roxelana & Suleyman“
MEDIA EXPRES

Budapesta (MEDIA EXPRES) / 17 iun 2009 / Compania lui Adrian Sârbu - Mediapro Pictures - a prezentat la DiscoPro, la Budapesta, proiectul unei serii pentru televiziune intitulată „Roxelana & Suleyman“, în ÅŸase episoade de câte 90 de minute, având costuri exorbitante pentru producÅ£ie, de un milion de euro pe episod.

Proiectul a fost prezentat de Claudia Stavrositu, Business Affairs Director la Mediapro Pictures, ÅŸi a fost înclus într-o sesiune de tip „pitch“/ „concurs de oferte“ pentru strângera de fonduri necesare producÅ£iei, din prima zi a târgului Discop, intitulată DiscoPro, ÅŸi dedicată propunerilor concrete de finanÅ£are a producÅ£iilor audiovizuale noi, ca ÅŸi prezentărilor în premieră a unor filme ÅŸi producÅ£ii audiovizuale destinate vânzării pe pieÅ£ele din Europa Centrală ÅŸi de Est. CiteÅŸte tot articolul

Criza duce publicitatea din 2013 la nivelul din 2008
Antonia Tucheac
BUSINESS STANDARD

Cresterea de 1,1% a pietei romanesti de publicitate, estimata de PricewaterhouseCoopers (PwC) pentru perioada 2009-2013, plaseaza Romania in Top 5 in regiunea EMEA. Dupa valoare insa, piata locala de publicitate este pe ultimul loc, cu 755 milioane de dolari, estimare facuta de PwC pentru 2009. Jucatorii de pe piata locala agreeaza trendul surprins, dar sunt rezervati cu privire la valoarea pietei. CiteÅŸte tot articolul

Publicitatea din SUA pierde teren
Iulia Bunea
ADEVĂRUL

Investiţiile în promovare în primele trei luni ale acestui an în Statele Unite au scăzut serios faţă de 2008, din cauza crizei. Industria de publicitate de peste ocean este un uriaş care a pompat în prima parte a lui 2009 30,18 miliarde de dolari, în scădere cu 14,2%.

Declinul investiţiilor publicitare a început încă de anul trecut. Astfel, în ultimele trei luni din 2008 acestea s-au diminuat cu 9,2%, potrivit raportului TNS Media Intelligence. Citeşte tot articolul