Revista Presei CNA, 27 Aprilie 2010

27.04.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

D’ale mogulilor : Jurnalism de cumetrie politică în România anilor 2010. Antena 3 spune greu “Teo a câştigat”
Paginademedia.ro

Aseară, lupta posturilor de ştiri pentru “cine dă primul rezultatele alegerilor” nu a mai avut loc.

Realitatea TV a dat nestingherită scorul confruntării Teo Trandafir – Liliana Mincă. Antena 3 a încercat cât a putut să evite formularea “Teo a câştigat”. De ce ? Citeşte tot articolul

Prigoană, despre înregistrarea a 100 mărci de posturi TV : Probabil le pun în funcţiune eu sau alţii
Mediafax.ro

Deputatul PDL Silviu Prigoană a solicitat Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) înregistrarea a peste o sută de mărci de posturi de televiziune, printre care Bucureşti TV, Cluj-Napoca TV, Timişoara TV, afirmând pentru MEDIAFAX că este posibil să le pună în funcţiune el sau alţii. Citeşte tot articolul

Alt articol cu acelaşi subiect :

Gândul - Silviu Prigoană a înregistrat la OSIM 100 de mărci de posturi TV

Mai bine dai cu mătura în TVR decât să-i vinzi publicitatea
Petrişor Obae
Paginademedia.ro

CALCULE. Firma care s-a ocupat de curăţenia TVR a încasat de la postul public mai mult decât compania care a adus publicitate.

Cifrele din raportul de activitate al TVR arată că, în 2009, peste 1.100 de euro s-au dus zilnic pe salubrizare.

Pentru publicitate, media arată un cost mediu pe zi puţin peste 900 de euro, care s-au dus la Splendid Media. Citeşte tot articolul

EMISIUNE Luni, 26 aprilie, la Pro Tv, Carmen Harra - despre cutremure, vulcani şi criză, la „Happy Hour“
Diana Popescu
Gândul
26 aprilie 2010

Cutremure, erupţii vulcanice, criza economică, « fatidicul » an 2012. Toate sunt subiectele momentului, pe care Carmen Harra le va aborda pe larg în ediţia « Happy Hour » de astăzi

« Vin în România cu mare plăcere, ca de fiecare dată, pentru că vreau să mă reîntâlnesc cu publicul român şi să revin la emisiunea mea favorită, »Happy Hour". Citeşte tot articolul

O bucureşteancă va face duş în public
Jurnalul Naţional
23/04/2010

O tânără curajoasă se va spala vineri, 30 aprilie, la ora 9 dimineaţa, în zona Pieţei Universităţii, într-o cabină de duş suspendată deasupra Bucureştiului. Citeşte tot articolul

• OPINII

Publicitatea alimentelor, în impas
Monica Cercelescu
Săptămâna Financiară

European Food Safety Autority (EFSA) a emis o serie de decizii care îi contrariază pe producători şi bulversează comunicarea privind beneficiile alimentelor

Comunicarea beneficiilor pentru sănătate ale alimentelor a devenit o miză uriaşă în marketingul acestor produse, în contextul în care preocuparea pentru sănătate reprezintă unul dintre pricipalele trenduri globale care influenţează comportamentul de consum şi, implicit, afacerile.

Însă EFSA, autoritatea europeană pentru siguranţa alimentară, a emis recent o serie de decizii nefavorabile pentru unele dintre cele mai utilizate afirmaţii privind beneficiile consumului unor alimente, cum ar fi mierea, ceaiul verde sau unele iaurturi probiotice.

Producătorii sunt în derivă, aşteptând clarificări din partea EFSA pentru a şti cum vor proceda în continuare în ce priveşte publicitatea acestor produse. Citeşte tot articolul

Consiliul Naţional al Antifumătorilor
Săptămâna Financiară
24 Aprilie 2010

„500.000 de noi locuri de muncă ar putea fi create sau 50.000 de firme private ar putea fi salvate de la faliment sau 15.000 de noi locuri de parcare ar putea fi construite în Bucureşti dacă prin contrabanda cu ţigări nu s-ar priva anual bugetul de stat cu 1 miliard de euro“. Citeşte tot articolul

Analiză. Canalul cultural are o medie de 8.000 de telespectatori Postul secret al televiziunii publice : TVR Cultural
de ADRIAN SCHIOP, MANUELA GOLEA
România Liberă

Raportul TVR precizează că veniturile TVR Cultural au scăzut în 2009 cu 43%, întrucât 70,5% din spoturile publicitare ale postului au avut audienţă zero.

Potrivit analiştilor media, canalul cultural are o medie de 8.000 de spectatori pe minut. Artiştii intervievaţi de RL apreciază calitatea emisiunilor, în special a „Jurnalului cultural", dar susţin că postul are o problemă serioasă de promovare.

Comparativ cu 2008, în 2009 veniturile realizate pentru TVR Cultural au scăzut cu 43%.

Cauza principală o constituie creşterea numărului de spoturi care au înregistrat audienţă zero şi care nu au fost plătite de clienţi (70,5%, adică 25.824 spoturi, au avut au-dienţă zero)", scrie în raportul de activitate al TVR. Sunt aceste cifre îngrijorătoare ? Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Elena Udrea a primit premiul « Politicianul Anului »
Mediafax.ro

Elena Udrea a primit premiul « Politicianul Anului » - la care a mai fost nominalizată şi Maria Băsescu - la cea de-a patra ediţie a Business Woman Gala, organizată de The Marketer Group, care a avut loc luni seară, în Bucureşti. Citeşte tot articolul