Revista Presei CNA, 30 Martie 2010
30.03.2010

• ACTUALITATE
« Spuneţi NU discriminării »
Sursa : Mediafax
tvr.ro
Consiliul Naţional al Audiovizualului, Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării şi Biroul de Informare al Consiliului Europei la Bucureşti continuă, în perioada 31 martie - 31 iulie 2010, parteneriatul pentru promovarea în România a campaniei Consiliului Europei - « Spuneţi NU discriminării ».
Potrivit CNA, « Campania se doreşte a fi nu numai un act de conştientizare a oricărei forme de discriminare şi de combatere a indiferenţei cotidiene, ci şi un promotor al schimbării de atitudine, de comportament şi de mentalitate în rândul populaţiei majoritare şi minoritare », se mai spune în comunicat. Citeşte tot articolul
Alt articol cu acelaşi subiect :
www.stiriong.ro - A fost lansata Campania “Spuneti NU Discriminarii”
« Plec pe Marte », un videoclip cu probleme rasiale
apropo.ro
Alianta Civica a Romilor a cerut CNA-ului sa interzica difuzarea videoclipului « Plec pe Marte ».
Videoclipul piesei « Plec pe Marte », cantata de Cheloo si Smiley, este amenintat cu cenzura.
Ceea ce toti credeam un videoclip bine realizat, al unei melodii ce deja a inceput sa fie fredonata de tot mai multi romani, reprezinta pentru Alianta Civica a Romilor un material video ce incita la ura si violenta rasiala. Citeşte tot articolul
Romii cer interzicerea « Plec pe Marte » pentru mesajul « Alb şi mândru 14 »
Evenimentul Zilei
Alianţa Civică a Romilor din România (ACRR) a cerut Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) interzicerea videoclipului piesei « Plec pe Marte », interpretată de Smiley şi Cheloo. Citeşte tot articolul
Petitie : « Sustinerea lui Cheloo in cazul videoclipului »Plec pe Marte"
www.petitieonline.ro
Sustinerea lui Cheloo in cazul videoclipului « Plec pe Marte » 27/03/2010
destinatar : Consiliul National al Audio Vizualului
In primul rand as vrea sa spun ca dupa al doilea razboi mondial, odata cu infrangerea Germaniei naziste, in intreaga lume, diverse grupuri etnice, rasiale, religioase au fost incurajate pentru a se simti mandre ca apartin rasei respective sau etniei respective si asa mai departe (si nu e greu de observat, mereu auzim de Black pride, Islamic pride, Jewish pride). Citeşte tot articolul
« Plec pe Marte », la CNA. Cheloo : Nu sunt rasist, doar mandru ca sunt alb
stirileprotv.ro
Videoclipul piesei « Plec pe Marte », cantata de Cheloo si Smiley, i-a enervat la culme pe cei de la Alianta Civica a Romilor din Romania.
Organizatia sustine ca tricoul purtat de Cheloo contine mesaje rasiste, care incita la ura si violenta rasiala. Citeşte tot articolul
Alte articole cu acelaşi subiect :
Antena3.ro - Smiley şi Cheloo ar putea fi interzişi de CNA. Vezi acuzele aduse de Alianţa Civică a Romilor
Agentia de monitorizare media – Cheloo :« Cine a inventat cuvantul rrom sa-mi s... p... ! »
Parlament : Raportul SRTV a fost introdus pe ordinea de zi de marti
de R.M.
HotNews.ro
Luni, 29 martie 2010, 16:22
Raportul de activitate al Societatii Romane de Televiziune (SRTV) a fost introdus pe ordinea de zi a sedintei Parlamentului de marti, dupa ce, saptamana trecuta, PNL si PSD reusisera sa blocheze dezbaterea acestui raport, anunta Agerpres. Citeşte tot articolul
Ponta : TVR şi SRR vor avea conducere strict politică
Mediafax.ro
Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, că TVR şi SRR vor avea o conducere strict politică, el susţinând că TVR va reveni PDL, iar SRR va reveni UDMR. Citeşte tot articolul
Alt articol cu acelaşi subiect :
HotNews.ro -Ponta : TVR si SRR vor avea conducere strict politica
Cătălin Tolontan şi Iulian Comănescu, premiaţi la RoBlogFest 2010
Mediafax.ro
Blogurile jurnaliştilor Cătălin Tolontan şi Iulian Comănescu - www.tolo.ro şi, respectiv, comanescu.hotnews.ro -, au fost premiate, vineri seară, la ediţia 2010 a RoBlogFest la categoriile Profesional - Blog despre comunicare (media & advertising) şi, respectiv, Profesional - Blog de jurnalist. Citeşte tot articolul
Alt articol cu acelaşi subiect :
Hotnews.ro - Doi dintre blogger-ii HotNews.ro, Iulian Comanescu si Doc, premiati la RoBlogfest 2010
Cu foarfeca prin emisiuni-
Teleobiectivul portocaliu de pe Podul Mogoşoaiei :
Nocturnele cu Boc de la B 1 TV
Izabela Niculescu
Cotidianul.ro
B 1 TV, căzută parcă din cureaua lată a lui Emil Boc, a devenit cureaua de transmisie între popor şi supuşii lui Zeus, adică guvernul portocaliu. Citeşte tot articolul
Afacere Cu un câştig anual de 28,3 milioane de euro, fără TVA -
Topul valorii drepturilor de televizare pentru campionatele de fotbal din Europa. Unde e « Liga lui Mitică »
de Adrian MACARIE
Gândul
Consorţiul RCS&RDS şi Antena 1 plăteşte pentru drepturile de televizare de două ori mai mult decât costă în Belgia şi de 40 de ori mai puţin decât în Anglia
Site-ul portughez futebolfinance.com a dat publicităţii, ieri, un top al valorii drepturilor de televizare pentru campionatele de fotbal din Europa.
Spre lauda lui Dumitru Dragomir, cel care a negociat actualul contract cu consorţiul format din RCS & RDS şi Antena 1, Liga 1 ocupă locul 11, cluburile din România câştigând mai mulţi bani decât cele din Belgia, spre exemplu, un campionat poate mai valoros decât al nostru. Citeşte tot articolul
TABLETA TV : Sport monstruos -
Somnul televiziunilor sportive naşte monştri
Horia Ghibuţiu
Evenimentul Zilei
De la Gigi Becali - cel mai sinistru produs zămislit de promovarea unor personaje înglobând omul-ghiulea şi femeia cu barbă - până la Vasile Turcu. Acesta din urmă l-a făcut „p...t” şi „gunoi, vai de mama lui” pe portarul dinamovist Dolha, duminică seara, în direct la Sport.ro. Citeşte tot articolul
• OPINII
Scandalul desenelor animate porno
Florin DUMITRESCU
Dilema Veche
Anul trecut pe vremea aceasta, opinia publică românească dădea în clocot, pornind de la ceea ce s-a numit „scandalul desenelor animate porno“. Era vorba de un serial de animaţie, difuzat pe Minimax, constînd în ecranizări ale unor (vorba titlului) Poveşti populare maghiare. Citeşte tot articolul
Sexul vinde. Cine cumpără ?
Alina Vătăman
Evenimentul zilei
Se spune că cei mai mulţi consumatori de publicitate sexuală sunt bărbaţii. Însă, deşi femeile au fost întotdeauna reticente faţă de reclamele cu conţinut explicit sexual, cele căsătorite s-au declarat, în ultimii ani, mai puţin ofensate de astfel de tehnici de promovare a produselor.
În plus, un raport recent arată că femeile răspund favorabil la publicitatea cu tentă sexuală în cazul în care aceasta face referire la cadouri oferite de către bărbaţi, dar şi celor cu « protagonişti » care dau dovadă de dragoste şi devotament. Reclamele care tratează tema infidelităţii sunt primite cu ostilitate de către femei. Citeşte tot articolul