Revista Presei CNA, 28 aprilie 2010
28.04.2010

• ACTUALITATE
Florian Fels, seful Ringier pentru Europa Centrala : Urmarim atent piata de digital din Romania pentru posibile achizitii
de Costin Ionescu
HotNews.ro
Marţi, 27 aprilie 2010, 18:20 Economie | Media & Publicitate
Grupul Ringier este « deschis » sa faca investitii in mediul digital, in Romania, chiar daca prioritatea sa este revenirea pe profit a afacerii de presa traditionala, cu atentie maxima pe segmentul tabloid (Libertatea), spune Florian Fels, seful operatiunilor grupului in Europa Centrala si de Est. El afirma ca, pe langa redresarea afacerii locale, in Romania trebuie clarificata situatia Edipresse AS si a Kanal D inaintea intrarii operatiunilor locale in noul joint venture regional Ringier-Axel Springer. Citeşte tot articolul
• OPINII
CNA, de râsul televiziunilor
ADEVARUL
Cezar Paul-Bădescu
Este clar : televiziunile noastre nu dau doi bani pe cultură. Putem vedea asta şi din programele lor, dar şi din studiul „Ponderea emisiunilor culturale şi religioase în programele de radio şi televiziune româneşti“, dat publicităţii de curând de Consiliul Naţional al Audiovizualului.
Interesant este că, atunci când aplică la CNA pentru obţinerea sau pentru prelungirea licenţei, toate posturile pun cultura la loc de cinste în argumentele justificative sau în grilele de programe. Citeşte tot articolul
TABLETA TV : Există viaţă după audienţă ?
Horia Ghibuţiu
EVENIMENTUL ZILEI
Noua campanie a Ştirilor Pro TV, „Există viaţă după cutremur !”, e un proiect jurnalistic ambiţios şi corect făcut. Pune în discuţie un subiect tabu, la o oră de maximă audienţă, are un buget serios (nu-i rău să trimiţi o echipă în Chile) şi o promovare a la Pache Protopopescu. Citeşte tot articolul
Ce vreau să spun :
România, între bloggeri şi jurnalişti
Cornel Nistorescu
COTIDIANUL
Ca de obicei, prin părţile noastre modernizarea începe cu nenumărate confuzii. Câteodată ele sunt păguboase, alteori fiind comice sau generatoare de dispute. O asemenea situaţie s-a născut şi după extinderea numărului de bloguri. Mii, zeci de mii de persoane au descoperit plăcerea comunicării. Libertatea este deplină. În cazul unora, talentul depăşeşte exprimarea îngrijită. Stilul acestora este adeseori în imediata vecinătate a literaturii. Şi cu toate acestea, producţia de pe bloguri nu este literatură. Citeşte tot articolul
• DIVERSE
În ce au încredere românii : PRO TV, Dacia, Nokia sau Canon. Vezi aici topul complet al mărcilor
MEDIAFAX
Pro TV este cea mai de încredere marcă pentru români în ceea ce priveşte posturile de televiziune, potrivit studiului Trusted Brands 2010, realizat de Revista Reader’s Digest, printre brandurile din domeniul media din această listă numărându-se şi Jurnalul Naţional şi Europa FM.
Studiul Trusted Brands 2010 s-a desfăşurat concomitent în 16 ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 ţări şi un număr de maximum 18 categorii locale. Citeşte tot articolul