Revista Presei CNA, 30 martie 2009

30.03.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Trucuri de publicitar : când 100% nu înseamnă chiar 100%
Petrişor Obae
Paginademedia

Spotul publicitar pentru Neutrogena : “100% dintre femei au confirmat efectul cremei de hidratare“, spune vocea din off. Ce succes ! Dar ce înseamnă acel 100% ?

La o privire mai atentă, în josul ecranului, cu caractere mici, există o precizare : 60 de femei s-au declarat mulţumite în urma unor teste, în Franţa. Un truc publicitar pentru a întări calităţile produsului.

Preşedintele CNA, Răsvan Popescu, a declarat pentru paginademedia.ro că, în cazul unei analize în şedinţa CNA, spotul ar risca să fie încadrat la “mesaj înşelător“. Citeşte tot articolul

Stanchev : Kanal D nu este afectată de blocarea conturilor Dogan
Mediafax
ISTANBUL / 15:50, 27.03.2009

Conturile bancare ale celui mai important grup de media din Turcia, Dogan, au fost blocate, decizia fiscului turc neafectând însă activitatea televiziunii Kanal D din România, a declarat pentru MEDIAFAX Pavel Stanchev, CEO Kanal D România.

Conturile bancare ale celui mai important trust de media din Turcia, Dogan, au fost blocate, după condamnarea grupului pentru fraudă fiscală, decizia luată declanşând, joi, reacţia Comisiei Europene, care a invitat Ankara să respecte libertatea presei, transmite AFP. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect

COTIDIANUL - Proprietarul Kanal D are conturile blocate în Turcia pentru fraudă fiscală

EVENIMENTUL ZILEIDogan, în conflict cu Fiscul turcesc

Valentin Nicolau : « Îmi propun aici să demontez unul dintre neadevărurile spuse despre mine »
COTIDIANUL

În urma articolului "Cine a fost cel mai bun pentru TVR ?”, publicat în Cotidianul, fostul director a adus câteva precizări privind activitatea sa. Vă rog să fiţi de acord, pentru buna informare a cititorilor Cotidianului, cu publicarea următorului drept la relică referitor la articolul „Cine a fost cel mai bun pentru TVR ?”, apărut în numărul 60 (5267) din 27.03.2009 : Îmi propun aici să demontez unul dintre neadevărurile spuse despre mine (pagina 32), cum că aş fi „lăsat moştenire un scandal al drepturilor de autor care a costat TVR aproape 20 de milioane de dolari”. Citeşte tot articolul

• OPINII

Matinalele nu reuşesc să-şi trezească audienţa
Iulia Bunea
ADEVARUL

Doar două emisiuni difuzate dimineaţa au atras un număr mare de telespectatori. Dintre programele difuzate la prima oră, doar „Ştirile ProTV”, cu o audienţă medie de 473.000 de privitori şi „Neatza cu Răzvan şi Dani”, cu 277.000, s-au făcut remarcate.

Sunt puţini oamenii care se trezesc la cântarea cocoşilor şi pun mâna pe telecomandă pentru a se uita la televizor. Românii nu au încă acest obicei.

Emisiunile de dimineaţă au audienţe modeste, de ordinul zecilor de mii de telespectatori, potrivit unor surse din piaţa media. Doar două matinale s-au remarcate în rândul telespectatorilor. Citeşte tot articolul

România care este. La TV
Iulian Comănescu
EVENIMENTUL ZILEI

SexyBrăileanca, transexualul Naomi, Magda Ciumac, Piticul Porno, Stelian Ogică, Nikita (sau Nichita ?) : posturile TV româneşti, serile noastre târzii şi subconştientul naţional sunt bântuite de un stol de personaje fără competenţe clare, „care este”, pur şi simplu, pe ecran, la modul gălăgios şi deocheat, multicolor şi adesea de o sexualizare hipertrofiată la limita CNA-ului.

Şi ce caută pe ecran dacă nu se pricep(e) la nimic ? Circul de cea mai joasă speţă, tună moraliştii. Şi totuşi, s-ar putea ca Nikita şi Naomi să ne spună ceva despre criza de valori pe care o traversează România. Citeşte tot articolul

XXX pe muzica de Florin Bogardo
Alexandru Matei
ROMANIA LIBERA

Daca vreti un exemplu de manipulare a opiniei publice cu televizorul, il aveti intr-o editie recenta a emisiunii lui Capatos, « Un show pacatos ». Liderul audientelor de dupa miezul noptii este un talk-show tabloid, in care menajeria prezentata foarte serios de Madalin Ionescu la « Acces direct », ceva mai devreme, este repusa in scena ironic de un prezentator mai mistocar, asistat de o starleta porno si de un nene pus sa intretina conversatia, atunci cand lancezeste, si sa ridice indicele de grobianism, atunci cand invitatii uita sa-si dea poalele peste cap. Daca lui Capatos i s-ar permite sa prezinte making of-ul ultimilor filme porno de pe piata autohtona, n-ar ezita o secunda. Citeşte tot articolul

• DIVERSE

Competiţia, pe primul loc în preferinţele românilor
Doinel Tronaru
EVENIMENTUL ZILEI

AUDIENŢE. Emisiunea „Dansez pentru tine” şi meciul România- Serbia au captat atenţia telespectatorilor la sfârşit de săptămână.

Războiul audienţelor TV a continuat şi în acest weekend la posturile româneşti de televiziune, cele care s-au luptat pentru locul I fiind, ca de obicei, Pro TV-ul şi Antena 1. Seara de vineri a aparţinut celor de la Pro TV, unde emisiunea-concurs „Dansez pentru tine” a fost lider detaşat de audienţă. Postul din Băneasa şi-a luat revanşa a doua zi, când meciul de fotbal România-Serbia a „spulberat” orice posibilă concurenţă. Citeşte tot articolul

2,5 milioane de telespectatori la România-Serbia
Iulian Comănescu
Media lui Comănescu

Meciul de aseară, România-Serbia, a făcut pentru Antena 1 un rating de 21,7 puncte de rating sau 2.504.000 telespectatori pe urban, ceea ce a însemnat o cotă de piaţă de 44,3%, informează Antena 1.

Comunicatul de presă :

Antena 1 a fost, sambata, lider absolut de audienta, atat intreaga zi, cat si in prime-time. Seria victoriilor a inceput inca de dimineata, cu Observatorul de la ora 7,00, stiri urmarite, in medie, de 235.000 telespectatori din mediul urban. Lider de audienta a fost si filmul “Un echipaj trasnit”. Citeşte tot articolul

Universal Channel, pe Dolce
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

NBC Universal Global Networks anunta lansarea, in luna martie, a canalului de filme Universal Channel pe platforma DTH Dolce. Potrivit unui comunicat de presa, contractul adauga aproximativ 600.000 de abonati la distributia in tara a postului de filme. Acest pas face parte din expansiunea continua de canale lansata de NBCU Global Network si este in concordanta cu obiectivul companiei, stabilit de Roma Khanna, presedinte Global Networks&Digital Initiatives, de a depasi numarul de 100 de canale la nivel international pana in 2010. Citeşte tot articolul

Prima campanie Ursus la nationala
A.T.
BUSINESS STANDARD

Agentia de publicitate Publicis Romania a realizat pentru Ursus, noul sponsor principal al nationalei de fotbal a Romaniei, prima campanie, „URSUS – O noua atitudine pentru Echipa Nationala“. Citeşte tot articolul

Luis Lazarus, producator si moderator la Kanal D
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Luis Lazarus, fostul prezentator de la postul OTV, a semnat un contract cu postul de televiziune Kanal D pentru realizarea un talkshow de noapte. Potrivit oficialilor postului, Lazarus « va avea la Kanal D oportunitatea si libertatea sa realizeze o emisiune in stilul sau original, cu subiecte serioase sau mai dure, cu vedete sau oameni obisnuiti, cu confesiuni si declaratii bomba, cu exclusivitati si invitati care incing prima pagina a ziarelor ». Citeşte tot articolul