Revista Presei CNA, 30 martie 2009

30.03.2009


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Trucuri de publicitar : când 100% nu înseamnă chiar 100%
PetriÅŸor Obae
Paginademedia

Spotul publicitar pentru Neutrogena : “100% dintre femei au confirmat efectul cremei de hidratare“, spune vocea din off. Ce succes ! Dar ce înseamnă acel 100% ?

La o privire mai atentă, în josul ecranului, cu caractere mici, există o precizare : 60 de femei s-au declarat mulÅ£umite în urma unor teste, în FranÅ£a. Un truc publicitar pentru a întări calităţile produsului.

PreÅŸedintele CNA, Răsvan Popescu, a declarat pentru paginademedia.ro că, în cazul unei analize în ÅŸedinÅ£a CNA, spotul ar risca să fie încadrat la “mesaj înÅŸelător“. CiteÅŸte tot articolul

Stanchev : Kanal D nu este afectată de blocarea conturilor Dogan
Mediafax
ISTANBUL / 15:50, 27.03.2009

Conturile bancare ale celui mai important grup de media din Turcia, Dogan, au fost blocate, decizia fiscului turc neafectând însă activitatea televiziunii Kanal D din România, a declarat pentru MEDIAFAX Pavel Stanchev, CEO Kanal D România.

Conturile bancare ale celui mai important trust de media din Turcia, Dogan, au fost blocate, după condamnarea grupului pentru fraudă fiscală, decizia luată declanşând, joi, reacţia Comisiei Europene, care a invitat Ankara să respecte libertatea presei, transmite AFP. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaÅŸi subiect

COTIDIANUL - Proprietarul Kanal D are conturile blocate în Turcia pentru fraudă fiscală

EVENIMENTUL ZILEI – Dogan, în conflict cu Fiscul turcesc

Valentin Nicolau : « ÃŽmi propun aici să demontez unul dintre neadevărurile spuse despre mine »
COTIDIANUL

ÃŽn urma articolului "Cine a fost cel mai bun pentru TVR ?”, publicat în Cotidianul, fostul director a adus câteva precizări privind activitatea sa. Vă rog să fiÅ£i de acord, pentru buna informare a cititorilor Cotidianului, cu publicarea următorului drept la relică referitor la articolul „Cine a fost cel mai bun pentru TVR ?”, apărut în numărul 60 (5267) din 27.03.2009 : ÃŽmi propun aici să demontez unul dintre neadevărurile spuse despre mine (pagina 32), cum că aÅŸ fi „lăsat moÅŸtenire un scandal al drepturilor de autor care a costat TVR aproape 20 de milioane de dolari”. CiteÅŸte tot articolul

• OPINII

Matinalele nu reuşesc să-şi trezească audienţa
Iulia Bunea
ADEVARUL

Doar două emisiuni difuzate dimineaÅ£a au atras un număr mare de telespectatori. Dintre programele difuzate la prima oră, doar „Ştirile ProTV”, cu o audienţă medie de 473.000 de privitori ÅŸi „Neatza cu Răzvan ÅŸi Dani”, cu 277.000, s-au făcut remarcate.

Sunt puţini oamenii care se trezesc la cântarea cocoşilor şi pun mâna pe telecomandă pentru a se uita la televizor. Românii nu au încă acest obicei.

Emisiunile de dimineaţă au audienţe modeste, de ordinul zecilor de mii de telespectatori, potrivit unor surse din piaţa media. Doar două matinale s-au remarcate în rândul telespectatorilor. Citeşte tot articolul

România care este. La TV
Iulian Comănescu
EVENIMENTUL ZILEI

SexyBrăileanca, transexualul Naomi, Magda Ciumac, Piticul Porno, Stelian Ogică, Nikita (sau Nichita ?) : posturile TV româneÅŸti, serile noastre târzii ÅŸi subconÅŸtientul naÅ£ional sunt bântuite de un stol de personaje fără competenÅ£e clare, „care este”, pur ÅŸi simplu, pe ecran, la modul gălăgios ÅŸi deocheat, multicolor ÅŸi adesea de o sexualizare hipertrofiată la limita CNA-ului.

Åži ce caută pe ecran dacă nu se pricep(e) la nimic ? Circul de cea mai joasă speţă, tună moraliÅŸtii. Åži totuÅŸi, s-ar putea ca Nikita ÅŸi Naomi să ne spună ceva despre criza de valori pe care o traversează România. CiteÅŸte tot articolul

XXX pe muzica de Florin Bogardo
Alexandru Matei
ROMANIA LIBERA

Daca vreti un exemplu de manipulare a opiniei publice cu televizorul, il aveti intr-o editie recenta a emisiunii lui Capatos, « Un show pacatos ». Liderul audientelor de dupa miezul noptii este un talk-show tabloid, in care menajeria prezentata foarte serios de Madalin Ionescu la « Acces direct », ceva mai devreme, este repusa in scena ironic de un prezentator mai mistocar, asistat de o starleta porno si de un nene pus sa intretina conversatia, atunci cand lancezeste, si sa ridice indicele de grobianism, atunci cand invitatii uita sa-si dea poalele peste cap. Daca lui Capatos i s-ar permite sa prezinte making of-ul ultimilor filme porno de pe piata autohtona, n-ar ezita o secunda. CiteÅŸte tot articolul

• DIVERSE

Competiţia, pe primul loc în preferinţele românilor
Doinel Tronaru
EVENIMENTUL ZILEI

AUDIENÅ¢E. Emisiunea „Dansez pentru tine” ÅŸi meciul România- Serbia au captat atenÅ£ia telespectatorilor la sfârÅŸit de săptămână.

Războiul audienÅ£elor TV a continuat ÅŸi în acest weekend la posturile româneÅŸti de televiziune, cele care s-au luptat pentru locul I fiind, ca de obicei, Pro TV-ul ÅŸi Antena 1. Seara de vineri a aparÅ£inut celor de la Pro TV, unde emisiunea-concurs „Dansez pentru tine” a fost lider detaÅŸat de audienţă. Postul din Băneasa ÅŸi-a luat revanÅŸa a doua zi, când meciul de fotbal România-Serbia a „spulberat” orice posibilă concurenţă. CiteÅŸte tot articolul

2,5 milioane de telespectatori la România-Serbia
Iulian Comănescu
Media lui Comănescu

Meciul de aseară, România-Serbia, a făcut pentru Antena 1 un rating de 21,7 puncte de rating sau 2.504.000 telespectatori pe urban, ceea ce a însemnat o cotă de piaţă de 44,3%, informează Antena 1.

Comunicatul de presă :

Antena 1 a fost, sambata, lider absolut de audienta, atat intreaga zi, cat si in prime-time. Seria victoriilor a inceput inca de dimineata, cu Observatorul de la ora 7,00, stiri urmarite, in medie, de 235.000 telespectatori din mediul urban. Lider de audienta a fost si filmul “Un echipaj trasnit”. CiteÅŸte tot articolul

Universal Channel, pe Dolce
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

NBC Universal Global Networks anunta lansarea, in luna martie, a canalului de filme Universal Channel pe platforma DTH Dolce. Potrivit unui comunicat de presa, contractul adauga aproximativ 600.000 de abonati la distributia in tara a postului de filme. Acest pas face parte din expansiunea continua de canale lansata de NBCU Global Network si este in concordanta cu obiectivul companiei, stabilit de Roma Khanna, presedinte Global Networks&Digital Initiatives, de a depasi numarul de 100 de canale la nivel international pana in 2010. CiteÅŸte tot articolul

Prima campanie Ursus la nationala
A.T.
BUSINESS STANDARD

Agentia de publicitate Publicis Romania a realizat pentru Ursus, noul sponsor principal al nationalei de fotbal a Romaniei, prima campanie, „URSUS – O noua atitudine pentru Echipa Nationala“. CiteÅŸte tot articolul

Luis Lazarus, producator si moderator la Kanal D
Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Luis Lazarus, fostul prezentator de la postul OTV, a semnat un contract cu postul de televiziune Kanal D pentru realizarea un talkshow de noapte. Potrivit oficialilor postului, Lazarus « va avea la Kanal D oportunitatea si libertatea sa realizeze o emisiune in stilul sau original, cu subiecte serioase sau mai dure, cu vedete sau oameni obisnuiti, cu confesiuni si declaratii bomba, cu exclusivitati si invitati care incing prima pagina a ziarelor ». CiteÅŸte tot articolul