Revista Presei CNA, 4 Martie 2010

04.03.2010


envoyer l'article par mail title=

• ACTUALITATE

Unilever, despre interzicerea reclamelor Rama : Spoturile modificate au fost trimise la posturile TV
Mediafax.ro

Unilever spune, într-un comunicat remis MEDIAFAX, transmis după ce CNA a interzis de la difuzare trei spoturi la Rama, din cauză că nu menţionau cantitatea maximă de margarină recomandată zilnic pentru consum, că respectivele clipuri au fost modificate şi trimise marţi seară la posturile TV. Citeşte tot articolul

De ce-i face CNA morală unui tip care se supraexpune. Divorţ fictiv vs. divorţ adevărat
Costi Rogozanu
Realitatea.net

Domnilor, se întîmplă lucruri mai interesante decît piareala cu Duster, fişa medicală a lui Băsescu (care nu mă interesează cîtuşi de puţin) şi auditul de la PSD.

Irinel Columbeanu la CNA într-o confruntare istorică. Omul s-a dus să se plîngă, doar e dreptul lui, că unii inventează ştiri, hărţuiesc familia, mă rog. CNA i-a răspuns cu morală. Citeşte tot articolul

Mircea Toma : Primul motiv este tentativa restabilirii independenţei. Personal, m-am izbit de subiectul Roşia Montană, care nu a fost acceptat în pagină.
Paginademedia.ro

Mircea Toma este singurul fondator al săptămânalului Academia Caţavencu care părăseşte echipa şi se alătură celor care vor face un nou Caţavencu.

Într-un mic interviu acordat paginademedia.ro, Mircea Toma vorbeşte despre ruptura de Academia Caţavencu. Citeşte tot articolul

Razboi intre Ioan T. Morar si Mircea Toma. Cu Rosia Montana la mijloc
Mihai Goţiu
Realitatea.net

Acesta este unul dintre cele mai triste articole pe care le-am scris până acum. Pentru că vine în urma unei dezamăgiri profunde, a unui gust extrem de amar lăsat de unul dintre articolele publicate în urmă cu câteva ore pe VoxPublica.

”Cum să obții bani înjurând Proiectul de la Roșia Montană” se cheamă articolul și este semnat de Ioan T. Morar. Pentru a înțelege mai bine această amărăciune e necesară o scurtă întoarcere în timp. Citeşte tot articolul

Alte articole cu acelaşi subiect :

Evenimentul zilei - Mircea Toma : „Vîntu nu o să ne mai dea banii"

Adevărul - Plecări în masă de la « Academia Caţavencu »

Adevărul - S-a rupt „Caţavencu“

Gândul - Academia Caţavencu îşi pierde redacţia, în favoarea unui „Caţavencu alternativ“. Vântu : Plecarea unora « cu nivel discutabil » de la Caţavencu e o uşurare

Jurnalul Naţional - Cutremur la « Academia Caţavencu »

România liberă - S.O.Vantu : Plecarea unora « cu nivel discutabil » de la Catavencu e o usurare ; revista devenise incrancenata

România liberă - « Academia Catavencu » a ramas fara jurnalisti. Echipa demisionara va lansa o publicatie similara

Mediafax.ro - Vântu : Plecarea unora « cu nivel discutabil » de la Caţavencu e o uşurare

Mediafax.ro - Mircea Toma pleacă de la Academia Caţavencu, împreună cu 20-25 de angajaţi

Mediafax.ro - Morar, Istodor, Mardale şi Moţoc, despre plecările de la Caţavencu : Spiritul Caţavencu nu se stinge

Mediafax.ro - Doru Buşcu : Reducerea cu 15% a salariilor la Caţavencu, posibilă cauză a plecărilor

Paginademedia.ro - Cătălin Prisăcariu : Era o guerilă internă la Academia Caţavencu. În ultimul an au fost multe presiuni editoriale

Paginademedia.ro - EXCLUSIV : Finanţatorul noului Caţavencu este proprietarul postului City FM

Paginademedia.ro - Doru Buşcu, despre cei plecaţi pentru noul Caţavencu : Ce va ieşi va fi o imitaţie

Paginademedia.ro - Profitul Academiei Caţavencu : 500-600.000 de euro în cei mai buni ani

Paginademedia.ro - Marea schismă de la Academia Caţavencu : aproximativ 20 de oameni pleacă să îşi facă o nouă revistă

• DIVERSE

Pe scurt : Consiliul Roman pentru Publicitate ofera sfaturi la nivel european. O noua campanie Visa. Si colaborare Ursus - Cohn&Jansen in online
de V.O.
HotNews.ro
Marţi, 2 martie 2010, 22:04

Consiliul Roman pentru Publicitate a aderat pe plan european la un serviciu lansat de Clearcast UK si EASA, prin care va oferi companiilor si agentiilor de publicitate recomandari privind respectarea principiilor si standardelor din publicitatea romaneasca.

Visa Europe a lansat prima campanie axata pe sponsorizarea Campionatului Mondial de Fotbal. Iar Cohn&Jansen WWW a realizat site-ul brandului Ursus. Citeşte tot articolul

Reforma BBC : mai multi bani pentru continut si mai putine activitati pentru o corporatie publica la fel de puternica pe piata
de V.O.
HotNews.ro
Marţi, 2 martie 2010, 19:17

Corporatia publica de radiodifuziune din Marea Britanie, BBC, a prezentat oficial, marti, planurile sale de restructurare a activitatilor, despre care a scris initial, saptamana trecuta, The Times.

The Guardian noteaza ca BBC se angajeaza sa aloce productiei de continut cel putin 80% din fondurile obtinute din taxa de licenta, urmand sa-si reduca, anual, cheltuielile curente cu 100 de milioane de lire sterline, sa reduca la jumatate productia web si sa inchida BBC 6, Asian Network si doua canale pentru adolescenti. Citeşte tot articolul