Recomandări

Recomandări și instrucțiuni

Aici puteţi găsi recomandări şi instrucţiuni privind aplicarea unor decizii CNA.

 



... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

INSTRUCȚIUNE PRIVIND PRINCIPIILE ȘI REGULILE DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI ELECTORALE DIN ANUL 2012 PENTRU ALEGEREA AUTORITĂȚILOR ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE PRIN INTERMEDIUL POSTURILOR DE RADIO ȘI DE TELEVIZIUNE

INSTRUCȚIUNE nr. 1 din 10.05.2012 privind condițiile de prezentare a emisiunilor electorale și de dezbateri electorale

RECOMANDAREA nr. 2 din 6 septembrie 2011 privind difuzarea spoturilor de promovare a recensamântului populatiei si al locuintelor

Având în vedere dispozitiile Hotarârii Guvernului nr. 1502 din 2 decembrie 2009 privind organizarea si desfasurarea recensamântului populatiei si al locuintelor din România în anul 2011, cu modificarile si completarile ulterioare, în scopul popularizarii si sensibilizarii populatiei cu privire la (...)

INSTRUCȚIUNE nr. 2 din 09.06.2011 privind condițiile de prezentare a informațiilor și avertizărilor din cadrul mesajelor comerciale

RECOMANDARE nr. 1 din 04.05.2011 privind difuzarea spoturilor TV din cadrul campaniei naționale de prevenție a bolilor sistemului cardiovascular

INSTRUCȚIUNE nr. 1 din 03.05.2011 privind difuzarea mesajelor noncomerciale

Recomandare pentru reducerea riscurilor de apariție și de răspândire a îmbolnăvirilor cu noul virus gripal A/H1N1

În data de 22.02.2010, CNA a primit notificarea nr. 622/22.02.2010 de la Ministerul Sănătății referitoare la încheierea campaniei de vaccinare împotriva virusului AH1N1. CNA a transmis radiodifuzorilor notificarea.

Recomandare nr. 1 din 23.10.2009

CNA recomandă radiodifuzorilor să sprijine campania de informare și conștientizare a cetățenilor față de pedepsele prevăzute de lege în cazul fraudelor electorale prin difuzarea, la inceputul și sfârșitul emisiunilor electorale, a anunțului de avertizare elaborat de Ministerul Administrației și (...)

Recomandare CNA din 06 iunie 2007

privind prezentarea informatiilor despre evenimente tragice care au ca subiecti copii si adolescenti

Recomandarea nr. 2 din 16 martie 2004

evitarea transformării publicității comerciale în publicitate politică

... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12