Comunicat de presă - Ședința CNA din data de 04.06.2013

04.06.2013


envoyer l'article par mail title=

ÃŽntrunit în ÅŸedinţă publică în data de 04.06.2013, Consiliulul NaÅ£ional al Audiovizualului a hotărât să emită decizii de intrare în legalitate în privinÅ£a spoturilor publicitare difuzate de posturile de televiziune pentru promovarea produselor Always, Lactag FăgăraÅŸ ÅŸi Nivea Aqua Effect. Raportul de monitorizare a fost întocmit pentru perioada februarie – aprilie a.c ca urmare a unor reclamaÅ£ii primite la CNA. Consiliul a constatat că nu au fost respectate prevederile art. 93 din Codul audiovizualului, conform cărora „Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă ÅŸi de durată, principiile de protecÅ£ie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenÅ£e loiale.” Pentru spotul publicitar „Always” s-a reÅ£inut ÅŸi încălcarea art. 94 din Cod. Membrii Consiliului au Å£inut cont ÅŸi de punctul de vedere al RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), cu care CNA are încheiat un Protocol de colaborare.

Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul