Extras din procesul verbal al şedinţei de marţi, 18 septembrie 2012, ora 10.30

Şedinţa s-a desfăşurat în prezenţa următorilor membri ai Consiliului : Rasvan Popescu, Ioan Onisei, Gelu Trandafir, Valeriu Mircea Deacă, Christian Mititelu, Narcisa Iorga, Lorand Turos, Valentin Alexandru Jucan, Mihai Mălaimare, Cristina Trepcea.

21.09.2012


envoyer l'article par mail title=

1. Solicitări licenţe audiovizuale :

  • SC Fra Mauro SRL Drobeta Turnu Severin pentru Karisma TV (prin reţele)

Solicitarea nu a întrunit numărul legal de voturi pentru a fi aprobată, fiind votată cu 3 voturi pentru, următorii membri : Gelu Trandafir, Lorand Turos şi Mihai Mălaimare.

  • Arhiepiscopia Ortodoxă Română Alba Iulia pentru Radio Reîntregirea Alba Iulia (prin satelit)

Consiliul a aprobat în unanimitate solicitarea.

(dl. Ioan Onisei nu a mai participat la discutarea următoarelor subiecte)

2. Rapoarte ale Direcţiei Monitorizare :

  • Antena 3 – emisiunile : ,,Sinteza zilei” difuzată în zilele de 23,28,29.08.2012 şi ,,Panorama”, difuzată în data de 25.08.2012 – reclamaţia nr.12752/30.08.2012 ; ,,Sinteza zilei” difuzată în data de 30.08.2012 – reclamaţia nr.12897/04.09.2012 ; ,,Sinteza zilei” difuzată în data de 29.08.2012 – reclamaţia nr.12914/05.09.2012 ; ,,Sinteza zilei” difuzată în zilele de 22, 23, 28,.08.2012 – reclamaţiile nr.12536/23.08.2012, 12537(23.08.2012, 12576/24.08.2012, 12766/30.08.2012.

În urma analizării rapoartelor de monitorizare, a vizionării imaginilor şi a discuţiilor cu reprezentantul postului, au fost 3 propuneri : d-na Narcisa Iorga a propus sancţionarea postului cu amendă în cuantum de 200.000 de lei, dl. Mihai Mălaimarea a propus acordarea dreptului la replică domnului Dănileţ şi ICR, iar dl Mircea Deacă a propus amânare şi invitarea domnului Dănileţ la discuţii. Niciuna din propuneri nu a întrunit numărul legal de voturi pentru a fi aprobată.

  • Prima TV şi România TV – emisiunile ,,Focus monden” şi ,,Ştirea zilei” difuzate în data de 02.08.2012 – reclamaţia nr.12233/14.08.2012.
  • Posturi TVspoturi Renault Dacia difuzate în iulie - august 2012 – reclamaţia nr.11716/30.07.2012 cu punct de vedere RAC.

3. Informări ale Serviciului Inspecţie :

  • Impuls Media Creation din Bacău – reclamaţiile nr.8619/24.05.2012 şi 8670/25.05.2012 ;
  • Deşteptarea Bacău – reclamaţiile nr.9828/15.06.2012 ; *Ligone Internaţional – reclamaţia nr.10667/04.07.2012.

4. Modificări licenţe audiovizuale şi expirări termene de intrare în emisie. 5. Decizii de autorizare.

6. Adrese :

  • nr.13117/12.09.2012 de la Fundaţia Editorilor şi Difuzorilor de Carte din România (FEDCR) – referitoare la Campania Naţională de Promovare a Lecturii ,,România, citeşte-mă !” ;
  • nr. 9065/01.06.2012, nr.11804/01.08.2012, nr.12930/05.09.2012 de la Cabinetul de Avocatură - ,,Manta Victor – Paul” – Law Office referitoare la transmisia programului RTL Klub în reţeaua RCS&RDS şi raport întocmit de Serviciul Inspecţie.

7. Diverse.