Raport de monitorizare privind durata publicității inserate în intervale orare (14-20.09.2009)

08.10.2009


envoyer l'article par mail title=

În perioada 14-20.09.2009, în intervalul orar 19:00-23:00, s-a monitorizat durata publicităţii inserate în intervale de o oră, la posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Acasă TV, B1 TV, Kanal D, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1.

ÃŽn tabelele centralizatoare sunt evidenÅ£iate atât publicitatea difuzată între ecrane în cadrul grupajelor, cât ÅŸi publicitatea inserată în alte moduri : publicitate prin ecran partajat ori publicitate suprapusă peste o parte a imaginii.

• LEGE Nr. 504 din 11 iulie 2002 - ART. 35

(1) ProporÅ£ia de spoturi publicitare televizate ÅŸi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute ; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date.

(2) Dispoziţiile alin. (1) nu se aplică în cazul anunţurilor radiodifuzorului în legătură cu propriile sale programe şi cu produsele auxiliare derivate direct din acestea, al anunţurilor de sponsorizare şi al plasărilor de produse.

PDF - 211.3 ko
Raport de monitorizare
durata publicității inserate în intervale de o oră

ÃŽntruniÅ£i în ÅŸedinÅ£a publică din data de 06.10.2009, pe baza raportului de monitorizare privind durata publicităţii inserate în intervale de o oră, membrii Consiliului NaÅ£ional al Audiovizualului au decis să sancÅ£ioneze următoarele posturi :

• Prima TV, Antena 1, B1 TV – amenzi în cuantum de 5.000 lei.

• Realitatea TV, Kanal D – somaţii publice.