Revista Presei CNA, 22 mai 2008

22.05.2008


envoyer l'article par mail title=

CNA sesizat de CSM în cazul declaraţiilor lui Becali despre magistraţi
MEDIAFAX

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a sesizat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în legătură cu afirmaţiile denigratoare făcute de finanţatorul clubului Steaua, Gigi Becali, la adresa magistraţilor, pe care le-a făcut pe posturile de televiziune B1TV şi OTV.

Joia treută, preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), Lidia Bărbulescu, spunea că CNA ar trebui să se autosesizeze cu privire la afirmaţiile denigratoare făcute de finanţatorul clubului Steaua, Gigi Becali, la adresa magistraţilor.

« După gravitatea afirmaÅ£iilor apărute în presă ÅŸi pe care procurorul-ÅŸef al DNA, Daniel Morar le-a relatat, cred că CNA (Consiliul NaÅ£ional al Audiovizualului) ar fi în măsură să se autosesizeze până când să-i sesizăm noi », a declarat preÅŸedintele CSM. CiteÅŸte tot articolul

CNA o sprijină financiar pe Dana Deac în lupta împotriva cancerului
MEDIAFAX

Răsvan Popescu, preşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), le-a cerut, marţi, în şedinţa CNA, membrilor şi angajaţilor Consiliului să fie solidari cu Dana Deac în lupta împotriva cancerului, invitându-i pe cei care doresc să doneze o sumă de bani pentru această cauză.

« Cred că trebuie să fim solidari cu Dana Deac într-un moment de mare încercare pentru ea. Dana Deac s-a dovedit în timp un jurnalist bun ÅŸi un om de caracter. ToÅ£i angajaÅ£ii care doresc să sprijine această cauză pot dona o sumă de bani, pe care o vom depune în contul bancar deschis », a spus Răsvan Popescu.

Banii strânşi pentru Dana Deac, directorul Departamentului TVR 1, vor fi depuşi în contul RO60BACX0000000031173000, deschis la banca Unicredit Ţiriac Bank, sucursala Charles de Gaulle. Citeşte tot articolul

CNA - Exces de zel
Mediafax
JURNALUL NATIONAL

Ca urmare a precizărilor aduse de jurnalistul Victor Ciutacu, realizatorul emisiunii « Vorbe grele », Răsvan Popescu a declarat ieri că CNA a hotărît anularea somaÅ£iei dată marÅ£i Antenei 2 pentru dezechilibru în prezentarea campaniei electorale, în perioada 2-15 mai. Potrivit CNA, Antena 2 nu a avut ca invitaÅ£i în emisiunile de dezbatere reprezentanÅ£i ai unor partide precum PRM sau UDMR.

Victor Ciutacu a reacÅ£ionat la somaÅ£ia dată de CNA, declarînd că în perioada monitorizată nu a făcut « nici măcar o singură emisiune electorală ». CiteÅŸte tot articolul

Marele premiu al Galei Societatii Civile 2008 merge la Timisoara
de Alina Musatoiu
HOTNEWS

Pe 20 mai, la Ateneul Roman, a avut loc a sasea editie a Galei Societatii Civile, eveniment de recunoastere a initiativelor civice. Din cele 115 proiecte inscrise, marele castigator a fost actiunea « Diferiti, dar impreuna », apartinand Fundatiei pentru Voi.

Prin acest proiect s-a dus la bun sfarsit angajarea a 73 de persoane cu dizabilitati intelectuale. Fundatia pentru Voi este singurul ONG din Timisoara care ofera servicii comunitare pentru acest tip de persoane. Concurentii au inscris proiectul la sectiunea « Servicii sociale pentru categorii defavorizate ».

(…)

Maia Morgenstern i-a inmanat lui Rasvan Popescu, presedintele CNA, premiul pentru campania « Nu iti educa copilul cu televizorul ! ». « Felicitari domnului Popescu, desi nu credeam sa ajung vreodata sa spun asta, avand in vedere meseria pe care o am », a glumit gazda evenimentului, Marius Vintila. CiteÅŸte tot articolul

Copii folosiţi ca sclavi electorali
Oana Craciun
COTIDIANUL

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului (ANPDC) a atenţionat toate partidele politice că legea interzice folosirea imaginii copiilor în campania electorală.

Autorităţile române responsabile cu protejarea drepturilor copilului s-au sesizat după ce au apărut clipuri ÅŸi afiÅŸe electorale în care candidaÅ£ii s-au folosit de imaginea unor copii pentru a atrage electoratul, fapt interzis de legea românească în materie. “ÃŽn cazul folosirii imaginii copilului pe un afiÅŸ electoral de către tatăl său pentru a-ÅŸi face campanie electorală, putem spune că imaginea copilului este exploatată în vederea obÅ£inerii de foloase personale, deci s-a încălcat legea privind protecÅ£ia drepturilor copilului”, a declarat Gabriela Tonk, subsecretar de stat la ANPDC.

Aceasta a spus că “astfel de situaÅ£ii aduc prejudicii de imagine copiilor, care pot fi puÅŸi astfel într-o situaÅ£ie ridicolă în faÅ£a celorlalÅ£i copii”. CiteÅŸte tot articolul

Racoritoarele aduc pietei media peste 20 mil. €
de Antonia Tucheac
BUSINESS STANDARD

Primii cinci jucatori de pe piata bauturilor racoritoare au investit in promovare, in 2007, aproape 283 milioane de euro la rate card (valori brute, fara reduceri), potrivit raportului AdRating, realizat de agentia de stiri NewsIn.

Valoarea neta a investitiilor in publicitate ale celor cinci jucatori se ridica la circa 20,7 milioane de euro. Discounturile considerate sunt de circa 90% pentru TV, 50% pentru radio si 50% pentru presa scrisa, potrivit firmei de consultanta Media Hub.

Pentru a-si consolida pozitia de lider pe aceasta nisa, Coca-Cola a crescut la 10,6 milioane de euro investitiile pentru promovare, fata de 6,5 milioane de euro in 2006, lasand in urma, la capitolul bugete de media, principalul competitor, Quadrant Amroq Beverages, care a investit 4,4 milioane de euro. CiteÅŸte tot articolul

Europa FM se extinde spre online si intra in portofoliul ARBOinteractive
de Sorina Iordan
BUSINESS STANDARD

Postul national de radio Europa FM, aflat in portofoliul trustului media Lagardere, are, la nivel de strategie, intentia de a se concentra mai mult pe online pe viitor si de a lansa mai multe site-uri care sa derive din portalul Europafm.ro. Primul pas facut in cadrul acestui demers este intrarea, incepand din aceasta saptamana, a site-urilor administrate de Europa FM in portofoliul regiei de media ARBOinteractive, parte din ARBOgroup.

“Europa FM isi propune sa isi extinda activitatile inspre mediul online, existand in plan mai multe lansari de site-uri noi in acest an si imbunatatirea celor existente”, a spus Toader Paun, project manager Europa FM. 

Europa FM este primul post de radio romanesc care isi extinde stirile si pe telefonul mobil, dar si singurul radio cu un canal pe YouTube, Trilulilu si NeogenTV, potrivit reprezentantilor statiei. “Intelegem extinderea pe internet ca o modalitate de apropiere fata de publicul nostru. Este o cale de interactiune foarte eficienta”, a mai explicat Paun. CiteÅŸte tot articolul

Realitatea TV, pe profit pana in 2009
BUSINESS STANDARD

Unul dintre cele mai importante obiective ale grupului Realitatea-Catavencupentru acest an este, potrivit unui comunicat de presa, ca Realitatea TV, privit ca “produsul cel mai important al grupului”, sa intre pe profit pana la sfarsitul acestui an. Proiectul Realitatea TV in varianta actuala a pornit in urma cu patru ani, fiind dezvoltat de o echipa formata din presedintele grupului, Sergiu Toader, si directorul general Sorin Enache, acestia anuntand, recent, decizia de a-si prelungi contractele cu actionariatul companiei pana la 1 august 2011. CiteÅŸte tot articolul

Cifre - Antena 3 peste Realitatea tv
JURNALUL NATIONAL

Emisiunile « Sinteza zilei » ÅŸi « ÃŽn gura presei », transmise marÅ£i seara de Antena 3, au devansat din punct de vedere al audieÅ£ei « Meciul serii » difuzat de Realitatea TV.

AÅŸa cum indică cifrele, pe intervalul orar 22:00-24:00, emisiunile « Sinteza zilei cu Mihai Gâdea ÅŸi Ion Cristoiu » ÅŸi « ÃŽn gura presei cu Mircea Badea » au atras 256.000, respectiv148.000 de telespectatori. « Meciul serii » a strîns o medie de 104.000 de telespectatori.

Nou director la Prima TV
Mediafax
ADEVARUL

Mihaela Dumitru va ocupa, de la 1 iunie, funcţia de director general al Prima TV, în timp ce Veronica Sorescu va fi director general adjunct al postului. Mihaela Dumitru are 40 de ani şi lucrează la Prima din 1998, ocupând, din 2004, funcţia de director comercial al postului. Ea îl înlocuieşte în această poziţie pe Christoph Buerge, care a fost numit recent în fruntea Departamentului de Divertisment al SAT 1 din Germania. Prima TV face parte din grupul ProSiebenSat.1.

Bucurestiul impaienjenit de sarme
Magda SEVERIN
ZIUA

Asociatia de Comunicatii prin Cablu a atacat in contencios administrativ Hotararea Consiliului General al Municipiului Bucuresti prin care operatorii de telecomunicatii erau obligati sa coboare in subteran cablurile aeriene care le apartin.

Decizia instantei, transmisa redactiei din partea conducerii municipalitatii, anuleaza in parte Hotararea CGMB nr. 105/2006, si anume : « prevederile referitoare la retelele si echipamentele tehnice aferente de telecomunicatii (transmisii date si imagini, Internet, telefonie) din : art. 1 ( »de transmisii date si imagini« ), art. 4 ( »inclusiv cele de telecomunicatii(...)« ), art. 5 alin. 1 si art. 10 (cu referire la retele si echipamentele tehnice susmentionate) ». Proiectul « Reteaua metropolitana de fibra optica a municipiului Bucuresti » prevede ca municipalitatea sa construiasca tubulatura prin care operatorii de telecomunicatii trebuie sa isi coboare in subteran mataraia de pe stalpi. CiteÅŸte tot articolul

Seara Campionilor se transmite în Kuweit
COTIDIANUL
V.D.

Televiziuni de pe aproape toate continentele vor prelua meciul dintre fostele glorii ale României şi prietenii lui Figo.

ÃŽnainte de meciurile oficiale de la Euro 2008, suporterii români vor avea parte de un show fotbalistic pe stadionul Ghencea. Mircea Lucescu ÅŸi alÅ£i fotbaliÅŸti „cu greutate“ din generaÅ£ia lui îşi vor pune iarăşi ghetele cu crampoane pentru a evolua într-un meci caritabil alături de discipolii lor, Hagi, Popescu, Petrescu, Mutu, Sepsi sau Torje, dar ÅŸi împotriva prietenilor lui Figo. Neconvocat la Euro, golgheterul Spaniei ÅŸi vedeta Realului, Raul, promite că se va afla luni, 26 mai, în Ghencea, alături de Rivaldo, Ruis Costa, Salgado, Pauleta sau Hierro.

„Va fi o seară cu totul specială, deja se fac rezervări ÅŸi schimbări de rezervări la avioane, contracte cu televiziunile, totul este sub control“, ne-a declarat ieri Mihai NeguÅ£, organizatorul galei. CiteÅŸte tot articolul

Bilanţ la doi ani de The Money Channel
COTIDIANUL

La doi ani de existenţă a primului canal de business din România, Lucian Sârb (foto), directorul editorial The Money Channel, spune că cifrele aduc emoţii.

Ce înseamnă doi ani în cifre de afaceri ?

The Money Channel este mai mult decât o afacere ÅŸi mai mult decât un produs jurnalistic. Este un proiect social într-o Å£ară care a trăit ÅŸi revoluÅ£ii, ÅŸi mineriade, ÅŸi tranziÅ£ii ÅŸi începe să se aÅŸeze. Cred. Asta e niÅŸa noastră. InformaÅ£ii de business în timp real. Până la urmă, succesul unui astfel de post de ÅŸtiri certifică existenÅ£a unei comunităţi de business, existenÅ£a unui mediu real al carieriÅŸtilor, al ambiÅ£ioÅŸilor care împing societatea. Dacă vezi în ce ritm se dezvoltă clădirile de birouri din România ÅŸi cât de rapid sunt ocupate de oamenii companiilor, e simplu să înÅ£elegi : au nevoie de o televiziune. A lor.

Gafe la TMC

Legate de exprimări ale limbii ăsteia ciudate ÅŸi tăioase, „afacereza“. ÃŽncadraturi. Poate unele formate tv cam nefericite. Nici măcar gafele nu sunt amuzante la un canal de business. Crede-mă. CiteÅŸte tot articolul

Documents joints