Comunicat - Sancțiuni, Ședința CNA din data de 25.09.2012 -

25.09.2012


envoyer l'article par mail title=

Întruniţi în şedinţă publică membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au hotărât, după analiza raportului întocmit de Direcţia de specialitate, să emită o Decizie de intrare de îndată în legalitate în privinţa spoturilor aferente campaniei de promovare la posturile de televiziune a şase modele de automobile Renault, două modele Dacia, campanie derulată în luna iulie 2012.

Consiliul a apreciat că spoturile au fost difuzate fără a avea în vedere dispoziţiile art. 94 lit. a şi b din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, conform cărora “În scopul unei informări corecte, orice informaţie sau avertizare conţinută într-o comunicare comercială audiovizuală se difuzează astfel încât aceasta să fie clar percepută de public, în special prin asigurarea următoarelor măsuri : a) să fie prezentată static, lizibil şi pe o durată suficientă, în cazul informaţiei difuzate sub formă de videotext ; dimensiunea caracterelor trebuie să fie de minimum 17 puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 32 în format HD, înaltă definiţie ; b) să fie redată la viteză normală de citire.”

De asemenea, CNA a aprobat solicitarea de licenţă audiovizuală pentru Litoral TV Năvodari, precum şi cea de prelungire a licenţei audiovizuale pentru TV Atlas Focşani.

Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul