Comunicat - Sancțiuni, Ședința CNA din data de 25.09.2012 -
25.09.2012

Întruniţi în şedinţă publică membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au hotărât, după analiza raportului întocmit de Direcţia de specialitate, să emită o Decizie de intrare de îndată în legalitate în privinţa spoturilor aferente campaniei de promovare la posturile de televiziune a şase modele de automobile Renault, două modele Dacia, campanie derulată în luna iulie 2012.
Consiliul a apreciat că spoturile au fost difuzate fără a avea în vedere dispoziÅ£iile art. 94 lit. a ÅŸi b din Codul de reglementare a conÅ£inutului audiovizual, conform cărora “ÃŽn scopul unei informări corecte, orice informaÅ£ie sau avertizare conÅ£inută într-o comunicare comercială audiovizuală se difuzează astfel încât aceasta să fie clar percepută de public, în special prin asigurarea următoarelor măsuri : a) să fie prezentată static, lizibil ÅŸi pe o durată suficientă, în cazul informaÅ£iei difuzate sub formă de videotext ; dimensiunea caracterelor trebuie să fie de minimum 17 puncte în format SD, definiÅ£ie standard, respectiv 32 în format HD, înaltă definiÅ£ie ; b) să fie redată la viteză normală de citire.”
De asemenea, CNA a aprobat solicitarea de licenţă audiovizuală pentru Litoral TV Năvodari, precum şi cea de prelungire a licenţei audiovizuale pentru TV Atlas Focşani.
Biroul Comunicare şi Relaţii cu Publicul