Revista Presei CNA, 7 Decembrie 2010
07.12.2010

• ACTUALITATE
Pe scurt : CNA discuta cererea de licenta pentru 10 TV. Schimbari in grila B1. Cinci ani de Itsy Bitsy
de V.O.
HotNews.ro
Cererea de licenta depusa de RCS&RDS pentru postul 10 TV urmeaza sa fie discutata marti la CNA.
B1 TV anunta mai multe schimbari in grila incepand de saptamana aceasta.
Iar Itsy Bitsy aniverseaza cinci ani de la lansare. CiteÅŸte tot articolul
Intalnirile Media&Advertising - Cum evolueaza piata de publicitate TV in plina criza ? Andrei Grigorescu / Discovery Romania discuta online cu cititorii marti de la ora 13.00
de Redactia HotNews.ro
HotNews.ro
Televiziunea si-a pastrat statutul de lider absolut pe piata de publicitate in 2010, an in care posturile au scazut preturile si au incercat sa compenseze difuzand mai multe reclame, unele dintre ele riscand, chiar, amenzi la CNA pentru depasirea timpului rezervat legal publicitatii. CiteÅŸte tot articolul
Udrea : « Televiziunile lui Vântu ÅŸi Voiculescu » fac opoziÅ£ie în locul PSD ÅŸi PNL
Vasile Măgrădean
Gândul
PreÅŸedintele PDL BucureÅŸti, ministrul Dezvoltării Regionale ÅŸi Turismului, Elena Udrea, a criticat, sâmbătă, opoziÅ£ia, despre care a spus că este « slabă ÅŸi lipsită de soluÅ£ii », adăugând că « televiziunile lui Vântu ÅŸi Voiculescu » fac opoziÅ£ie în locul PSD ÅŸi PNL. CiteÅŸte tot articolul
AUDIENTE : Dansez pentru tine si Te pui cu blondele, primele la divertisment. Sinteza zilei ramane cel mai vizionat talk-show
PetriÅŸor Obae
Paginademedia.ro
Dansez pentru tine (Pro TV) isi pastreaza si in luna noiembrie titlul de cea mai urmarita emisiune de divertisment.
Fata de luna octombrie, diferentele vin la locurile urmatoare : Te pui cu blondele si In puii mei urca pe locurile 2-3, iar Divertis aluneca putin in top.
La capitolul talk-show, Sinteza zilei (Antena 3) ramane pe primul loc. CiteÅŸte tot articolul
• OPINII
Studiu : Cum aleg romanii sa consume media si produse in functie de valorile si stilul lor de viata
de C.I.
HotNews.ro
Agentia Starcom MediaVest Group a realizat, in premiera pentru piata romaneasca, un « Studiu al Valorilor » ce urmareste sa explice felul cum oamenii opteaza pentru un produs sau canal media in functie de valorile pe care le au, nu in functie de demograficele obisnuite, precum varsta, venitul sau nivelul de educatie.
Intre altele, studiul incearca sa identifice brandurile pe care le-ar prefera consumatorii de ziare traditionale, posturi generaliste si de stiri sau diverse televiziuni de nisa. CiteÅŸte tot articolul
Generaţia cu 3 în faţă. Comentarii pentru un şef
Costi Rogozanu
Realitatea.net
Am citit un interviu cu Sebastian Ghiţă, şeful Realitatea Media, în Evenimentul Zilei, publicat acum cîteva zile. Şi spune tot felul de lucruri care trebuie amendate, comentate, criticate.
Fie ÅŸi pentru că si eu sînt tot din generaÅ£ia “3 ÅŸi”. Apoi a apărut ÅŸi observaÅ£ia justă a lui Tolontan despre pesedizarea unei ÅŸtiri la Realitatea de 1 decembrie. CiteÅŸte tot articolul
Televiziunile necrofile
Codruţ CONSTANTINESCU
Dilema Veche
Că televiziunile noastre comerciale sînt necrofile nu cred că mai este nici o noutate. Molima se trage şi din transmiterea live a Revoluţiei Române din decembrie 1989, cînd o lume întreagă a asistat la spectacolul regizat atît de bine şi în care cîteva sute de oameni au murit în direct.
Ştirile de la ora 17 ale canalului PRO TV abundă de ani buni în a prezenta diverse crime, topoare în cap, înjunghieri urmate de incendierea soţiei, sugrumări, tranşări cu săbii ninja sau cu simple iatagane, înecări în Dunăre sau alte diverse pîrîuri. Citeşte tot articolul