Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate (22 - 28.02.2010)
30.03.2010

În perioada 22 – 28.02.2010 au fost monitorizate duratele orare ale inserţiilor de publicitate la posturile Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Naţional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1.
- Duratele orare ale inserțiilor de publicitate
- Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, Național TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1
ÃŽntruniÅ£i în ÅŸedinÅ£a publică din data de 30.03.2010, membrii Consiliului NaÅ£ional al Audiovizualului au analizat raportul de monitorizare, întocmit de direcÅ£ia de specialitate, pentru zece posturi centrale de televiziune, cu privire la durata publicităţii inserate în intervale de o oră, în perioada 22 – 28.02.2010. Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. 1 din Legea Audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare [“(1) ProporÅ£ia de spoturi publicitare televizate ÅŸi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute (...)”], Consiliul a hotărât să sancÅ£ioneze, pentru depăşirea în mod repetat, a timpului de 12 minute pe oră alocat publicităţii, postul de televiziune OTV, cu amendă în cuantum de 20.000 de lei.