Raport de monitorizare privind duratele orare ale inserÈ›iilor de publicitate (01-31.10.2010 ; 01-30.11.2010)

04.02.2011


envoyer l'article par mail title=

ÃŽn perioada 01.10.2010-31.10.2010 au fost monitorizate programele difuzate în intervalul orar 18.00 – 23.00 de posturile de televiziune : Acasă tv, Antena 1, Antena 3, B1TV, Euforia lifestyle Tv, Kanal D, NaÅ£ional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV, TVR1.

ÃŽn perioada 01.11.2010-30.11.2010 au fost monitorizate duratele inserÅ£iilor de publicitate în intervalul orar 18:00-23:00 la posturile de televiziune : Antena 1, Antena 3, B1TV, Kanal D, NaÅ£ional TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV ÅŸi TVR1.


PDF - 622.9 ko
Raport de monitorizare
01.10.2010-31.10.2010

PDF - 488.8 ko
Raport de monitorizare
01.11.2010-30.11.2010


Întruniţi în şedinţa publică din data de 01.02.2011, membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au analizat aceste rapoarte de monitorizare.

Constatând încălcări ale prevederilor art. 35 alin. 1 din Legea Audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările ÅŸi completările ulterioare, Consiliul a decis sancÅ£ionarea următoarele posturi de televiziune :

• Antena 1, Kanal D – amendă în cuantum de 20.000 lei ;

• OTV, Euforia TV, Antena 3 - amendă în cuantum de 10.000 lei ;

• Realitatea TV, Naţional TV, B1 TV - somaţie publică.


ART. 35

(1) ProporÅ£ia de spoturi publicitare televizate ÅŸi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute ; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi 8 minute din timpul oricărei ore date.

(2) Dispoziţiile alin. (1) nu se aplică în cazul anunţurilor radiodifuzorului în legătură cu propriile sale programe şi cu produsele auxiliare derivate direct din acestea, al anunţurilor de sponsorizare şi al plasărilor de produse.